کد خبر: ۳۷۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 05 February 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار میبد استفاده از ظرفیت‌های بومی در راستای توسعه بیش از پیش استان و کشور را ضروری دانست و از افتتاح 36 طرح عمرانی و خدماتی ویژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

«حسین فلاح» ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر،‌ اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 36 طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی و آموزشی با اعتباری بیش از 106 میلیارد ریال که از سوی بخش دولتی و خصوصی هزینه شده است در شهرستان میبد به بهره برداری می‌رسند.

وی روشنایی بلوار مرحوم یحیی‌زاده، فاز 3 میدان دفاع مقدس، المان و نورپردازی میدان امام خامنه‌ای، اجرای شبکه توزیع گاز ناحیه شمس‌آباد، بهره‌ برداری از کارخانه تولید آجر قرمز تونلی، بهره‌برداری از کارخانه ایده آل شمس، واحد بسته‌بندی مرغ و ماهی، پرورش گاو شیری،6 طرح خوداشتغالی، افتتاح خانه کودک و افتتاح مرکز آموزشی توانبخشی معلولین ذهنی زیر 15 سال را از جمله طرح های میبد در دهه فجر دانست و بیان کرد: امروز برای انجام کارها نباید در انتظار بودجه‌های محدود دولتی شد.

فرماندارمیبد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بحث میراث فرهنگی را نباید سیاسی و جناحی کرد گفت: حرکتی که در حوزه میراث فرهنگی شهرستان میبد آغازشده و توجه ویژه‌ای‌ که با مشارکت مردم در حوزه احیاء بناهای تاریخی در جهت جذب گردشگر، احیاء زیلو، صنایع‌دستی، حفظ و نگهداری بناها و راه‌اندازی موزه‌ها شروع‌ شده است در پروسه زمانی 5 ساله، باعث رونق صنعت پاک گردشگری و اقتصاد پایدارمی شود.

فلاح در پایان با اشاره به توجه دولت تدبیر وامید به واحدهای صنعتی و عبور از رکود افزود: با وجود این‌ که در شرایط تحریم و رکود قرار داشتیم دولت توانست در قالب تسهیلات به صنعت، آن‌ها را روی پای خود نگه دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار