اسد قاسمی:
فرماندار شهرستان ملکشاهی در جریان سفر معاون استاندار به این شهرستان گفت: ملکشاهی زیستگاه مردمانی است که دین بزرگی به گردن انقلاب داشته و وضعیت امروز ملکشاهی حق مردم این شهرستان نیست.
کد خبر: ۳۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 05 February 2017
 فرماندار شهرستان ملکشاهی در جریان سفر معاون استاندار به این شهرستان گفت: ملکشاهی زیستگاه مردمانی است که دین بزرگی به گردن انقلاب داشته  و وضعیت امروز ملکشاهی حق مردم این شهرستان نیست.
 
 به گزارش تابناک ایلام ؛اسد قاسمی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در این سه سال تلاش زیادی برای خدمت رسانی به این شهرستان داشته و کمبودهای زیادی را جبران کرده است.ولی متاسفانه شدت عدم برخورداری در این شهرستان به حدی است که باید به صورت ویژه تر به این منطقه توجه داشته باشیم.
 
فرماندار ملکشاهی متذکر شد: ظرفیتهای مهم و بکری در شهرستان وجود دارد که بارور کردن انها در نهایت رفاه عمونی را به دنبال خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: دامپروری و باغداری،صنعت و معدن، مناطق بکر تاریخی و گردشگری،جوانان تحصیلکرده و جویای نام و ..... از مهمترین ظرفیتهای این شهرستان هستند.
 
قاسمی ادامه داد: در حال حاضر فضا برای توسعه ملکشاهی فراهم است.استاندار توانمند و مسئولین استانی توجه ویژه ای به شهرستان دارند.علاوه بر این نمایندگان حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی، خصوصا دکتر امینی که بومی شهرستان هستند در این خصوص همت ویژه ای به خرج خواهند داد.
 
قاسمی در مورد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان گفت:بیش از 30 پروژه در بخش های مختلف راهسازی و خدمات شهری و آموزشی و زیربنایی و .... با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.
 
 
مدیر ارشد دولت در شهرستان ملکشاهی گفت: احداث راه اصلی با بهره گیری از اعتبارات ملی، ساخت مجتمع رفاهی ، فرهنگی چند منظوره،ساخت مجتمع ورزشی مناسب برای اوقات فراغت جوانان،استقرار اداراتی که هنوز دفتر خود را در شهرستان فعال نکرده اند،توسعه بخش صنعت و تقویت مشوق های سرمایه گذاری در این بخش،اختصاص اعتبار لازم جهت مهار روان ابها جهت بهره گیری در بخش صنعت و باغداری و ...... مهمترین اولویتها و نیازهای شهرستان ملکشاهی می باشند.
 
ملکشاهی بیش از 400 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده که از این حیث رتبه اول را در میان ایلات دارد.مردم این شهرستان استحقاق خدمت رسانی ویژه و بیشتر دارند.ظرفیتهای این شهرستان باید بارور شده عقب افتادگی منطقه جبران شود.
 
ملکشاهی در سال 1385 از یخش به شهرستان ارتقاء یافته و در حال حاضر بالغ بر 64000 نفر جمعیت دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار