رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم قم از ایجاد ۱۹ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳ 04 February 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی کریمی اظهار داشت: در حوزه همگانی نسبت به سایر ادارات که در این زمینه فعالیت دارند، فکر می‌کنم ما عملکرد قابل‌قبول‌تری را  از خود به نمایش گذاشته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی، شهرداری قم افزود: در حال حاضر 19 ایستگاه ورزش صبحگاهی را در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم که یکی از برنامه اصلی سازمان این است برای سال جدید ایستگاه‌های ورزش عصرگاهی نیز افتتاح کنیم.

کریمی ادامه داد: به لطف خدا و همکاری دوستان موفق شدیم 10 ایستگاه ورزش صبحگاهی را به بانوان اختصاص دهیم که فعالیت نسبتاً خوبی رادارند اما هم‌اکنون که در فصل سرما به سر می‌بریم در سالن‌های سرپوشیده ورزش می‌کنند.

وی عنوان کرد: سعی داشته‌ایم ابتدا، پروژه ایستگاه‌های ورزشی را تکمیل کنیم تا این امر مهم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست به سرانجام برسد و سپس به سراغ رشته‌های دیگری برویم.

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم بیان کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسابقات چهار جانبه فوتسال از سوی سازمان فرهنگی، ورزشی پیگیری می‌شود که این مسابقات در سطح کارکنان دولت خواهد بود.

کریمی گفت: پیرو ترویج ورزش همگانی یکی دیگر از رشته‌های همگانی که رشته‌کوه نوردی است را پیگیر هستیم تا یک دوره همایش کوه‌نوردی همگانی برای هم استانی‌های عزیز برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بخش ورزش یکی از رسالت‌های سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری است، در حوزه‌های دیگر هم به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌ماه و دهه مبارک فجر جشنواره‌ها و نمایشگاه متعددی از سوی سازمان در حال برگزاری است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار