استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برجام موفقیت های زیادی را برای کشور به دنبال داشت، اما آمریکا بخشی از این موفقیت ها را نقض کرد.
کد خبر: ۳۷۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 02 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با نمایندگان احزاب اصلاح طلب چهارمحال و بختیاری افزود: برخی نمی خواهند تلاش های دولت یازدهم در بخش های مختلف و موفقیت های برجام را بپذیرند و این موضوع ظلم مضاعف به نظام است.
وی تصریح کرد: رونق صادرات، کنترل تورم، مهار گرانی، افزایش اشتغال، کاهش بیکاری، رشد صادرات نفتی، بیمه کشتی های تجاری و بسیاری از دستاوردهای دیگر از مهمترین نتایج اجرای برجام محسوب می شود.
وی یادآور شد: هر گوش ناشنوا و هر چشم نابینایی هم به راحتی می تواند موفقیت ها و دستاوردهای مطلوب برجام را لمس کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در مدت فعالیت دولت یازدهم نشست های مدیریت ارشد استان با اقشار، احزاب سیاسی و جناح های مختلف باعث افزایش سلامت در برگزاری انتخابات و برقراری آرامش در حوزه های مختلف شده است.
وی گفت: در دولت یازدهم سعی شده تا انتصاب مدیران بر اساس شایستگی، تخصص، دلسوزی و توان در انجام امور نسبت به فعالیت سیاسی، جناحی و قومی ارجحیت داشته باشد که این مهم در استان لحاظ شد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید با پیگیری های فراوان در سطح ملی توانست وضعیت پروژه های مادر و بزرگ استان مانند پتروشیمی لردگان، فولاد سفیددشت، فولاد تاراز و کارخانه تولید چادر مشکی حجاب را به سرانجام برساند.
وی افزود: در این مدت شاخص گازرسانی چهارمحال و بختیاری از 84 به 94.5 درصد افزایش یافت.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم آبرسانی به 220 شهر، روستا و شهرک صنعتی استان با تانکر و به صورت سیار صورت می گرفت، اما در این مدت تامین آب پایدار بسیاری از این مناطق فراهم شد.
وی نقد منصفانه، علمی و سازنده را مورد نظر و دلخواه مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری اعلام و اظهار کرد: این موضوع با تهمت و افترا تفاوت دارد.
وی گفت: استفاده از توان بالای اقشار، احزاب سیاسی و جناح های احزاب سیاسی در حوزه های مختلف باعث تسریع در روند پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار می شود.
در این نشست تعدادی از نمایندگان احزاب اصلاح طلب نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف چهارمحال و بختیاری ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار