کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم در ترکیب تیم اعزامی ایران برابر کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات تورنمنت بین‌المللی پاریس به روی تشک خواهد رفت.
کد خبر: ۳۶۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که زمان زیادی به رقابت‌های جام جهانی 2017 کشتی فرنگی باقی نمانده است با برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی و با هدف ارزیابی میزان آمادگی ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان در آستانه این رقابت‌ها، کشتی‌گیران ملی‌پوش به یک تورنمنت معتبر برون‌مرزی اعزام شدند.

در حالی که تعداد 6 فرنگی‌کار کشورمان برای حضور در تورنمنت بین‌المللی کشتی فرانسه به میزبانی پاریس انتخاب شده‌اند، نام علی‌اکبر حیدری فرنگی‌کار جوان استان قم نیز در جمع ملی‌پوشان به چشم می‌خورد و این فرنگی‌کار ملی‌پوش بعد از درخشش در جام باشگاه‌های جهان یک رویداد برون‌مرزی دیگر را تجربه می‌کند.

این در حالی است که ترکیب تیم اعزامی ایران را در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی پاریس را محسن حاجی‌پور، علی ارسلان، رامین طاهری، حسین نوری، علی‌اکبر حیدری و امیر قاسمی‌منجزی به ترتیب در اوزان 59، 66، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

در شرایطی که علی اشکانی قهرمان اسبق کشتی فرنگی ایران در میادین آسیایی، جهانی و جام‌جهانی کشتی فرنگی مسوولیت سرمربیگری تیم ملی ایران را بر عهده دارد، محمدعلی چمیانی به عنوان مربی و محمد دلیریان به عنوان سرپرست دیگر اعضای تیم اعزامی در این رقابت‌ها هستند.

رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت بین‌المللی پاریس در روزهای نهم و دهم بهمن ماه در حالی برگزار می‌شود که علی‌اکبر حیدری ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم سال موفقی را تا کنون پشت سر گذاشته و موفقیت‌ ارزنده‌ای همچون قهرمانی در جام باشگاه‌های 2016 کشتی فرنگی جهان را در کارنامه دارد.

حیدری به عنوان یکی از نخبه‌های کشتی قم در وزن 98 کیلوگرم رشته فرنگی با عضویت در ترکیب تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه، نماینده هیأت کشتی قم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شد و از این رقابت‌ها با کسب مقام قهرمانی و نشان خوشرنگ طلا بازگشت.

این در شرایطی است که سومین دوره پیکارهای کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در حالی برگزار شد که تیم‌های شرکت کننده از کشورهای مختلف برای به دست آوردن مقام‌های برتر این دوره در قاره اروپا و به میزبانی شهر بوداپست کشور مجارستان برابر یکدیگر به روی تشک رفتند و قهرمانی به نماینده کشورمان اختصاص یافت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار