معاون فنی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران از امادگی این شرکت برای مرمت سقف و بهسازی کف بازار سرپوشیده جهرم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 26 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:هوشنگ عشایری از آمادگی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برای مرمت سقف و بهسازی کف بازار سرپوشیده جهرم خبر داد و بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های نماینده و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در مورد وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده جهرم به ویژه بازار سرپوشیده این شهر که قدمتی تاریخی دارد و محل کسب و کار مردم نیز هست اقدام به سفر به جهرم کرده‌ایم.

وی در بحث مرمت سقف و دفع آب‌های سطحی در مجموعه بازار سرپوشیده جهرم گفت: با حضور در بازار جهرم مشاهده کردیم که وضعیت سقف این مکان بعد از هر بارندگی بسیار خطرناک است و همچنین آبهای سطحی قابلیت دفع ندارد و در کنار این موارد، تاسیسات برق این مجموعه نیز دچار مشکلاتی است.

عشایری افزود: قرار بر این شد ستاد بازآفرینی پایداری شهری به ریاست فرماندار جهرم در هفته آینده تشکیل و مصوبات آن برای اجرا و پیگیری به تهران ارسال شود تا شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران نسبت به مرمت سقف و بهسازی کف بازار سرپوشیده جهرم و همچنین کاروان‌سراهای بازار جهرم در صورت همکاری مالکین اقدام لازم را انجام دهد.

وی در پایان گفت: به طور قطع بیشترین کمک را برای بازسازی و بهسازی این اثر تاریخی جهرم انجام خواهیم داد و در مورد بافت‌های فرسوده جهرم نیز با هماهنگی شهرداری جهرم ورود پیدا می‌کنیم و اقدامات لازم انجام می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار