با برگزاری مراسمی؛
مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 25 January 2017
 در این مراسم کلامی به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از زحمات "حسین دشتی" مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد استان نیز تقدیر شد.

حسین دشتی، مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد آذربایجان‌شرقی،در این مراسم اظهار کرد: در طول هفت سال شاهد پیشرفت چشمگیری در ارائه‌ی خدمات به مددجویان بودیم و اعتماد خیرین به کمیته‌ی امداد نیز در این میان نقش بسیار موثری را ایفا کرد.

وی با مقایسه‌ی عملکرد هفت سال پیش وضع کنونی کمیته‌ی امداد استان، گفت: در سال 88 کمیته امداد دارای 562 نفر نیروی رسمی داشت که تعداد این افراد، امروزه به 503 نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین تعداد مستمری بگیران این کمیته در سال 86، یک هزار نفر بود که امروزه به شش هزار و 390 نفر افزایش یافته است.

دشتی عنوان کرد: برنامه ها و تلاش ها در راستای تحت پوشس قرار دادن نیازمندان واقعی و افزایش کیفیت خدمات بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان ما از نظر کمک‌های مردمی نیز از وضع مطلوبی برخوردار است، عنوان کرد: با بهره‌مندی از کمک‌های مردمی، 140 درصد تحقق برنامه داشته‌ایم و میزان کمک‌های مردمی در سال جاری 57 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: ظرفیت استان ما بیش از این‌هاست و فرهنگ مردم این خطه، فرهنگ کار و تلاش بوده و این خطه همواره در خودکفایی اقتصادی زبانزد همهگان بوده است.

دشتی تاکید کرد: وجود موسسات خیریه‌ی شناسنامه‌دار در تبریز با سابقه‌ی 80 ساله نشانگر این نکته است که مردم استان ما روز به روز اشتیاق بیشتری نسبت به کمک و امداد پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌ی مددجویان خانم به بانوان مددکار تحویل داده شده که این نیز حدود 500 پرونده به ازای هر مددکار است.

وی متذکر شد: در زمینه‌ی مسکن مددجویان نیز، جذب اعتبارات 100 درصد بوده است و همچنین در طرح‌های مختلفی همچون طرح اکرام نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا،"محمد کلامی" مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم عنوان کرد: مستضعفان وارثان آخرالزمان هستند و ما نیز به عنوان مسئولان در این نهاد، خدمتگذاران این قشر به شمار می‌آییم.

وی افزود: از مسئولان نیز انتظار می‌رود در این اهم ما را یاری کنند و بدون شک به تنهایی نمی‌توان راه به جایی برد و به ثمر نشستن تلاش‌های این نهاد، تلاش و همکاری همه‌ی مسئولان را می‌طلبد.

وی گفت: دغدغه‌های فرهنگی جزو مسئولیت‌های اصلی این نهاد است و باید در راستای تحقق فرهنگ خود در این هجمه‌ی فرهنگی بکوشیم.

کلامی خاطرنشان کرد: مدیریت علمی و جهادی با هزینه‌ی تمام‌ شده‌ی کم‌تر از دیگر دغدغه‌هایی می‌باشد که مورد توجه این نهاد قرار گرفته است تا درصدد ارائه‌ی هرچه بهتر خدمات به مستضعفان برآییم و شایسته‌سالاری جزو ملاک‎های پیشرفت و ارتقا در این نهاد محسوب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
باتوجه به تجارب وعملکرد موفق جناب آقای دشتی دراستان آذربایجان شرقی وعدم تجربه مدیرکل جدید آیا روند انجام وظایف خطیرکمیته امداد دراستان آذربایجان شرقی متوقف نخواهدگردید؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار