در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور؛
سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم از برتری این تیم برابر دانشگاه آزاد در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی رضایی اظهار داشت: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها در سالن پیامبر اعظم(ص) تهران تیم فوتسال یاسین پیشروی قم میهمان دانشگاه آزاد تهران بود.

وی افزود: یاسین پیشرو در این مسابقه کار آسانی برابر تیم قعرنشین جدول نداشت اما سرانجام در روزی که بازیکنان تازه وارد این تیم گلزنی کردند توانست حریف خود را ۵ بر ۳ شکست دهد و دومین پیروزی متوالی خود در نیم فصل دوم را جشن بگیرد.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: گلزنان یاسین پیشرو در این بازی ابراهیم مسعودی، مهدی زاهدی، هاشم فرج‌زاده، مجتبی مریدی‌زاده و روح‌الله ایثاری بودند در حالی که در پایان نیمه اول، دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفته بودند اما نیمه مربیان متعلق به تیم محمد رضا حیدریان بود.

رضایی بیان داشت: یاسین پیشرو با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۲۳ رساند و نکته جالب در مورد این بازی گلزنی ۳ بازیکن تازه وارد این تیم در نیم فصل بود. ابراهیم مسعودی و مجتبی مریدی‌زاده در این بازی برای نخستین بار برای یاسین گلزنی کردند در شرایطی که مسعودی اولین بازی خود برای یاسین را انجام می‌داد. مهدی زاهدی نیز در این مسابقه برابر تیمی که در نیم فصل اول عضو آن بود گلزنی کرد.

وی عنوان کرد: نکته جالب دیگر در این بین، صعود ۳ پله‌ای یاسین پیشرو با این برد بود و تیم‌های شهروند ساری، ارژن شیراز و فرش آرای مشهد که بالاتر از یاسین پیشرو قرار داشنند در بازی‌های هفته شانزدهم ناکام شدند و یاسین با کسب ۳ امتیاز، به رده هفتم جدول صعود کرد و پشت سر شهرداری ساوه ۲۴ امتیازی قرار گرفت.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: یاسین پیشرو سه‌شنبه آینده در قم پذیرای تیم شهروند ساری است و پیروزی در این بازی برای یاسین پیشرو می‌تواند کلید صعود به رده ششم جدول باشد البته شهروند ساری تیم باکیفیتی است با این وجود در این مسابقه نیز به دنبال برد هستیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار