فرمانده سپاه فجر فارس گفت: برگزاری دیدارهای عمومی و صحبت با اقشار مختلف علاوه بر اینکه تأثیر بسزایی در حل بهتر و سریع‌تر مشکلات مردم دارد، مسؤولان و مدیران کشور را نیز با مشکلات جامعه آشنا می‌کند.
کد خبر: ۳۵۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 04 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: سردار سید هاشم غیاثی ظهر امروز در حاشیه دیدار با اقشار مختلف مردم که در سالن پیامبر اعظم (ص) سپاه فجر استان فارس برگزار شد در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه ارتباط مستمر و بدون واسطه مردم و مسئولان ضامن بقای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: همبستگی مردم و مسؤولان یکی از مبانی مهم انقلاب اسلامی بوده و گُواه آن نیز حضور  مردم ولایتمدار ایران در عرصه‌های موردنیاز کشور و حمایت از مسؤولان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه شناخت دقیق از مشکلات مردم نخستین گام در ارائه راه‌حل است، گفت: برگزاری دیدارهای عمومی و صحبت با اقشار مختلف علاوه‌بر اینکه تأثیر بسزایی در حل بهتر و سریع‌تر مشکلات مردم دارد بلکه مسؤولان و مدیران کشور را نیز با مشکلات اقشار جامعه آشنا می‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم تسهیل فرآیندهای اداری و مکاتبات بین‌سازمانی، گفت: حفظ ارتباط مردم و مسؤولان یکی از وظایف اصلی مدیران کشور است و ازآنجاکه بخش بسیاری از مشکلات مردم به دلیل وجود بروکراسی اداری پیچیده و ضعف در ارتباط سازمان‌ها با آنان بوده، برگزاری دیدارهای مردمی توسط مجموعه مدیران کشور بسیار مهم و در جامعه تأثیرگذار است.

وی بابیان اینکه روحیه خدمت یکی از شاخصه‌های مهم مدیر انقلابی و جهادی است، خاطرنشان کرد: برگزاری دیدارهای مردمی علاوه‌بر اینکه به ایجاد وحدت‌رویه بین بخش‌های مختلف یک سازمان کمک خواهد کرد بلکه روحیه اُمید و نشاط را بین آحاد جامعه به‌ویژه اقشار نیازمند زنده و تقویت می‌کند.

غیاثی با تأکید بر اینکه حمایت از مستضعفین جامعه و یاری اقشار نیازمند همواره موردتوجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: در سال جاری منابع مالی قابل‌توجهی از سوی سپاه فجر فارس برای کمک به نیازمندان اختصاص‌ یافته و تنها در یک مورد با مشارکت کمیته امداد جهیزیه 700 زوج کم‌بضاعت در این استان را تأمین کرده‌ است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت موضوع مهم خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه، خاطرنشان کرد: دفتر ارتباط مردمی سپاه فجر درخواست‌های اقشار مختلف مردم از سپاه استان فارس را به‌صورت مستمر دریافت کرده و در حد توان نسبت به یاری آنان اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان  بابیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج همواره در نقاط محروم کشور حضور داشته و به خدمت‌رسانی به اقشار محروم مشغول هستند، بیان کرد: ارتباط مستمر مسؤولان سازمان‌ها با مردم سلامت نظام اداری کشور را ارتقا داده و اعتماد به نظام اسلامی را تقویت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار