کلانتری گفت؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت:عدم اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم ظلمی بزرگی در حق جمهوری اسلامی است چون بیان دستاوردها همه متعلق به نظام است و تنها محدود به دولت نمی شود بنابراین در این عرصه همه باید فعالیت ها و خدمات نظام را در حوزه های گوناگون با ظرافت و دقت برای ملت تبیین کنند.
کد خبر: ۳۵۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 02 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز دوشنبه در نخستین نشست ستاد دهه فجر استان ایلام اظهار کرد: یکی از موضوع های برجسته در برگزاری جشن های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید تببین خدمات و دستاوردهای یک سال گذشته دولت و نظام اسلامی به مردم باشد تا ملت از فعالیت های انجام شده بیشتر آگاه شوند.
 
کلانتری تاکید کرد: اگر مسئولان و کارگزاران خدمات را به شکل صادقانه و واقعی بیان کنند، مردم بیشتر به آینده نظام و انقلاب اسلامی امیدوار می شوند که این ایمان و امید به نظام فقی جمهوری اسلامی و تنفر و انزجار از آل سعود و رژیم صهیونیستی است.
 
وی یادآور شد: مهمترین و اساسی عامل در برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی برخلاف کمیت برنامه ها، کیفیت و محتوای آیین هاست و به یقین اجرا و برنامه ریزی چند آیین ویژه که با ذوق، خلاقیت و هنرمندانه بتواند تاریخ شفاهی انقلاب را از نسل های اول و دوم به نسل های سوم و چهارم انتقال دهد بسیار اثرگذار خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: صاحب اصلی این انقلاب و نظام مردم هستند، اگر ما به عنوان مسئول هماهنگی لازم انجام ندهیم و نشست نیز برگزار نکنیم خود مردم آستین ها را بالا خواهند زد و کارها را به پیش می برند، اینکه می گویم تعارف و بلوف سیاسی نیست بلکه عین واقعیت است.
 
معاون استاندار ایلام گفت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باید صبغه و ریشه مردمی داشته باشد و برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی باید در این زمینه به گونه ای باشد که محور و رکن اصلی برپایی آیین ها و ویژه های برنامه های فجر انقلاب اسلامی مردم باشند.
 
به گفته کلانتری، برپایی آیین های دهه مبارک فجر با توجه به توطئه ها و تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید هر سال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
 
وی افزود: این ایام زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (عج) و اساس انقلاب اسلامی و فراهم آوردن زمینه و بستر مناسب برای حکومت امام عصر(عج) است، باید زمینه ای فراهم شود تا با برنامه ریزی مناسب در راستای ترویج فرهنگ مهدویت در این ایام تلاش کنیم.
 
معاون استاندار ایلام با بیان اینکه رمز اقتدار، بقا و پیروزی، پیروی از ولایت و همدلی و هم زبانی دولت و ملت است، اظهار کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر آیین های دهه مبارک فجر باید برنامه ریزی ها به شکل اصولی، همه جانبه و با مشارکت مردم انجام شود.
 
وی با اینکه بیان خدمات نظام اوجب واجبات است، یادآور شد: بزرگ ترین و مهمترین سرمایه دولت تدبیر و امید در این مدت خدمتگزاری صادقانه و بدون حاشیه به ملت بوده و در ایبن عرصه نوکری مردم را افتخار می داند.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: برگزاری آیین ها و ویژه های برنامه های دهه فجر 95 باید به گونه ای باشد که پیام انقلاب و اهداف نظام در همه جای جهان طنین انداز شود.
 
حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: مهمترین و اصولی ترین رویکرد و خط مشی آیین های امسال باید رشد و تعالی پیام فرهنگی و عقیدتی انقلاب اسلامی باشد.
 
وی یادآور شد: 21 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر در حوزه های مختلف با مدیریت و ریاست دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشن ها و ویژه برنامه های فجر 95 در این استان تسکیل شده و به زودی بر اساس تقسیم و شرح وظایف فعالیت خود را آغاز می کنند.
 

منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار