شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ایی از حضور حماسی و شکوهمند اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۵۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 30 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

9دی سال 88 روزی است که نظیرش در تاریخ ایران کمتر یافت می‌شود‌، چرا که در این روز تاریخ ساز و فراموش ناشدنی، ملت هوشیار و موقعیت شناس ایران اسلامی با راهپیمایی عظیم خود هتاکان عاشورای حسینی (ع) و مخالفان انقلاب شکوهمند خمینی (ره) را برای همیشه محو کردند و باید گفت این روز ماندگار در واقع پایانی بود بر گردنکشی و تلاش عده‌ای که برای برآورده شدن افکار شوم و شیطانی خود‌ از هیچ تلاشی فروگذار نکردند .

9دی سال 88 نشان داد که قدرت ملت ایران، قدرتی الهی بود و در طول سال های سپری شده از عمر پربرکت انقلاب همواره توطئه های پیاپی دشمنان بر ضد این نهضت شکوهمند و مبتنی بر تعالیم حیات بخش اسلام یکی پس از دیگری خنثی شد و نشان داد که مجموعه های ضد انقلاب و ایادی استکبار همیشه در مقابل عظمت ملت ایران زمین می خورند.
 
امروز و با گذشت سال‌ها از آن روز، 9 دی گرامی داشته می‌شود تا مشخص شود پرونده خیانت و جنایت‌های فتنه‌گران در پیشگاه این ملت هرگز بسته نمی‌شود و کسانی که این روز‌ها به دنبال فضایی برای تنفس فتنه‌گران هستند بدانند که عاشورای سال 88 فراموش نخواهد شد.
 
آنان که در خیانت وطن‌فروشی و فتنه‌گری سال 88 به نوعی دست داشتند، لیاقت حضور در مناصب رسمی را ندارند و نفوذ آنها زمینه‌سازی برای فتنه‌های آینده است..
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن قدردانی از حضور شکوهمند و حماسی ملت ایران به ویژه مردم بیدار و همیشه در صحنه استان ایلام، بزرگداشت حماسه 9 دی را نمایش عظمت و شکوه ولایت مداری مردم دانسته و اعلام می دارد تا زمانی که ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از فرامین روشنگرانه رهبری معظم انقلاب همواره آماده جانفشانی و دفاع قاطعانه از ارزش های اسلامی و انقلابی خود است هیچ قدرتی نخواهد توانست عظمت نظام اسلامی را خدشه دارد کند و در برابر شکوه و اقتدار این ملت باید سر تعظیم فرو آورند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار