تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در حالی وارد نیم‌فصل دوم لیگ بر‌تر فوتسال شد که با جذب ۳ بازیکن جدید برای تقویت تیم خود گام برداشت.
کد خبر: ۳۴۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 27 December 2016
به گزارش تابناک قم، گرچه مشکلات مدیریتی بین سران باشگاه یاسین پیشرو و اداره کل ورزش و جوانان استان قم سبب شد تمرین‌های یاسین پیشرو در نیم‌فصل کاملا تعطیل باشد و یاسین پیشرو تحرک خاصی در پنجره نقل و انتقال‌های نیم فصل انجام ندهد اما سرانجام در آخرین فرصت نقل و انتقال‌ها، یاسین دست به کار شد و افراد جدیدی به تیم خود آورد.

شناخته‌شده‌ترین بازیکن جذب شده به یاسین نزد قمی‌ها، مهدی زاهدی بازیکن قمی تیم دانشگاه آزاد است که نیم‌فصل را در این تیم تهرانی گذراند و سرانجام به تیمی بازگشت که مدت‌ها در آن بازی کرده بود. زاهدی در دوران حضور در ماهان تندیس به عنوان یک بازیکن جوان نمایشی خیره‌کننده داشت و سپس مدت زیادی را به دلایلی از جمله مصدومیت دور از ترکیب نماینده قم بود. 

مجتبی مریدی‌زاده دیگر بازیکن تازه‌وارد به ترکیب یاسین پیشرو است که با کوله‌باری از تجربه در لیگ بر‌تر فوتسال عصای دست محمد رضا حیدریان در ادامه فصل است.

ابراهیم مسعودی نفر سوم فهرست اضافه شدگان به فهرست یاسین بود. بازیکنی که سال گذشته را در لیگ جزیره مالت سپری کرده بود و گفته می‌شود بازیکنی باکیفیت است که به کار یاسین پیشرو می‌آید. یاسین در حالی این ۳ بازیکن را جذب کرده که وضعیت میثم ایلانلو هنوز مشخص نیست. 

ایلانلو از ترکیب یاسین پیشرو کنار گذاشته شده بود اما در نیم‌فصل این تیم را ترک نکرد. در این شرایط پیش‌بینی می‌شود یاسین پیشرو ممکن است وی را در هفته‌های آینده به تیم خود بازگرداند گرچه محمد رضا حیدریان سرمربی یاسین نگاه مثبتی به این بازیکن ندارد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار