تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیدار هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه‌ای دور از انتظار مقابل تیم قعرنشین فرش‌آراء مشهد مغلوب شد.
کد خبر: ۳۴۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 25 December 2016
به گزارش تابناک قم، نماینده فوتسال قم در تلاش برای جبران ناکامی‌های خود در نیم فصل نخست هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، در جدال با تیم قعرنشین فرش‌آراء مشهد هفتمین بار در در این فصل لیگ برتر فوتسال باخت.

جذب 3 بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم‌فصل

این در شرایط است که تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم یک روز مانده به بازی با فر‌ش‌آراء مشهد تمرینات خود را از سر گرفت و به استثنای مجتبی مریدی‌زاده که به تازگی به این تیم پیوسته، اما دو بازیکن جدید دیگر این تیم یعنی مهدی زاهدی و ابراهیم مسعودی با یاسین پیشرو تمرین کردند.

یاسین پیشرو که گفته می‌شد ممکن است برای حضور برابر فرش‌آراء به مشهد نرود در نهایت عازم خراسان شد و برابر حریف خود قرار گرفت اما در مورد توافق نهایی بین مسوولان یاسین‌پیشرو و اداره کل ورزش و جوانان هنوز خبری در دست نیست اما توافق قطعی در این باره هنوز صورت نگرفته است.

سومین شکست یاسین‌پیشرو در خانه حریفان

یاسینی‌ها در این دیدار خارج از خانه برای جبران دو امتیازی که در نیم‌فصل نخست و در بازی‌ خانگی هفته نخست مقابل تیم فرش‌آراء مشهد از دست داده بود، با هدف کسب سه امتیاز به میدان رفتند و در حالی که در یکی از هفت بازی همزمان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر  فوتسال باشگاه‌های کشور با فرش‌آراء مشهد بازی می‌کردند، در آخرین لحظات بازی را باختند.

در حالیکه هنوز 12 هفته به پایان مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده، اما تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته چهاردهم در بازی مهم با فرش‌آراء مشهد دو بر یک برابر میزبان خود شکست خورد تا هفتمین باخت این فصل آنها را به مکان دهم جدول بفرستد.

ناکامی صدرنشین و پیروزی مدعیان قهرمانی در هفته چهاردهم

دیدارهای هفته چهاردهم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم صدرنشین گیتی‌پسند اصفهان برابر تیم رده یازدهمی مقاومت البرز نتیجه‌ای بهتر از تساوی در خانه خود دریافت نکرد ولی دیگر مدعیان از جمله تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان در مصاف با حریفان خود هفته‌ای توام با موفقیت را پشت سر گذاشتند.

در اهواز تیم فوتسال حفاری این شهر که در دیداری تقریبا آسان با میهمان خود تیم شهروند ساری دیدار کرده بود با تساوی دو بر دو متوقف شد، اما تاسیسات دریایی تهران با درخشش بازیکن قمی خود یعنی علیرضا وفایی موفق به شکست هشت بر سه تیم لبنیات ارژن فارس شد.

در مهمترین بازی هفته نیز تیم‌های همشهری مس سونگون ورزقان و دبیری تبریز در سالن شهید پورشریفی این شهر مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این مسابقه بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال با برتری قاطع سه بر صفر به سود مس پایان یافت.

سقوط یاسین‌پیشرو قم به مکان دهم رده‌بندی لیگ برتر فوتسال

با توجه به اینکه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در چهار بازی خانگی اخیر خود برابر رقبا تن به چهار شکست متوالی داده بود انگیزه زیادی داشت که امتیازات از دست رفته در خانه را در میهمانی فرش‌آراء جبران کند اما دو بر یک در این دیدار باخت تا بدین ترتیب این فرصت را برای رقیب مشهدی خود بدهد که یک رتبه بالاتر از این تیم قرار بگیرد و یاسین‌پیشرو از مکان نهم به رده دهم جدول سقوط کند.

با توجه به رقم خوردن این شکست، وضعیت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نامطلوب‌تر شد، زیرا در حال حاضر یاسین‌پیشرو قم با کسب پنج پیروزی، دو تساوی و هفت همچنان 17 امتیازی است و در مکان دهم جدول 14 تیمی لیگ برتر جای دارد.

جدال یاسین‌پیشرو قم با مقاومت البرز در هفته پانزدهم در قم

بازی‌های هفته دوم از دور برگشت هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز نهم دی‌ماه برگزار می‌شود و تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هشتمین بازی خانگی خود در لیگ هجدهم،‌ میزبان تیم فوتسال مقاومت البرز خواهد بود، دیداری که از ساعت 17 روز پنجشنبه آینده در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار خواهد شد.

با توجه به نتیجه بسیار خوبی که تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال برابر حریفان خود کسب کرده، به ویژه تساوی ارزشمند در بازی خارج از خانه هفته نخست دور برگشت مقابل تیم صدرنشین و قدرتمند گیتی‌پسند اصفهان، قطعا البرزی‌ها برای نماینده قم لقمه دندان‌گیری خواهند بود.

فاصله اندک نماینده فوتسال قم با تیم‌های پایین جدول

هم اکنون تیم گیتی‌پسند اصفهان با 35 امتیاز، مس سونگون با 32 امتیاز، حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران با 29 امتیاز و دبیری تبریز با 28 امتیاز در مکان‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال، شانس‌های کسب عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

همچنین تیم‌های شهرداری ساوه و شهوند ساری با 21 امتیاز در رده‌های ششم و هفتم ایستاده‌اند، فرش‌آراء مشهد با برد ارزشمند هفته چهاردهم مقابل یاسین‌پیشرو قم 17 امتیازی و در مکان هشتم جدول است اما تیم‌های 17 امتیازی لبنیات ارژن فارس و یاسین‌پیشرو قم با تفاضل گل کمتر و 17 امتیاز در رده‌های نهم و دهم هستند.

چهار تیم انتهای جدول رده‌بندی که در هفته‌های پانزدهم تا هجدهم حریفان تیم یاسین‌پیشرو قم هستند یعنی مقاومت البرز با 13 امتیاز، آذرخش بندرعباس و طرح و توسعه الوند با هفت امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی تهران با چهار امتیاز در مکان‌های یازدهم تا چهاردهم جای گرفته‌اند و دو تیم از جمع تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر به دسته اول سقوط خواهد کرد.

آمار منفی یاسین‌پیشرو در گلزنی و ضعف فراوان در دفاع

یاسین‌پیشرو قم در 14 بازی این فصل خود 27 گل زده و 38 گل دریافت کرده است تا از نظر تفاضل گل با آمار منفی 11، شرایط خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر نداشته باشد، ضمن اینکه نماینده قم با تیم یازدهم جدول که در هفته پانزدهم با آن بازی دارد یعنی مقاومت البرز تنها چهار امتیاز بیشتر اندوخته است.

چنانچه نتیجه بازی خانگی فصل گذشته یاسین‌پیشرو قم در مقابل تیم مقاومت البرز در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم، یعنی باخت هشت بر چهار نماینده قم این هفته تکرار شود، یاسینی‌ها یک بار گام دیگر به قعر جدول نزدیک‌تر می‌شوند.

یاسین‌پیشرو قم از نظر تعداد گل خورده تقریبا ششمین خط دفاع ضعیف فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد اما باید منتظر ماند و دید که این تیم با سه خرید جدید خود در دور برگشت چه نتایجی را در مقابل حریفان کسب می‌کند، هر چند آنها در بازی نخست دور برگشت به تیم فرش‌آراء باخته‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار