رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین:
رئیس انجمن سینمای جوانان استان قزوین گفت: فیلم مستند «انجمن آرزوها» از استان قزوین در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم داکا شرکت می کند.
کد خبر: ۳۴۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 23 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین محسن آقالر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: فیلم مستند «انجمن آرزوها» به کارگردانی گل اندام صفری در بخش فیلمسازان زن در جشنواره بین المللی فیلم داکا حضور دارد.

وی افزود: این مستند داستان دو معلول ذهنی را روایت می کند که در آستانه ازدواجشان با مشکلاتی مواجه می شوند.

آقالر تصریح کرد: در این دوره از جشنواره همچنین پوریا داییلر نماینده  دفتر انجمن سینمای جوانان استان برای حضور در کارگاه فیلمسازی برگزیده شده است.
 
رئیس انجمن سینمای جوانان استان قزوین تصریح کرد: فیلمهای «گور مردها» به کارگردانی علی مردمی از دفتر انجمن ارومیه در بخش معنا گرا، «پیرمرد و دوچرخه» به کارگردانی سلیم معزی از دفتر اردبیل در بخش فیلمهای کوتاه، «تعقیب» به کارگردانی آرمین ابراهیمی از دفتر انزلی در بخش فیلمهای کوتاه از دیگر تولیدات انجمن سینمای جوان ایران است که در این جشنواره شرکت می کند.

آقالر اضافه کرد: همچنین آرمین ابراهیمی از دفتر انزلی، محسن پورشکیب از دفتر رشت از دیگر فیلمسازان ایرانی شرکت کننده در کارگاه فیلمسازی این دوره از جشنواره هستند.

وی اظهارداشت: پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم داکا از ۲۳ دی ماه تا اول بهمن ماه در شهر داکا در کشور بنگلادش برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس انجمن سینمای جوانان استان، عنوان این جشنواره بین المللی «فیلم بهتر، مخاطب بهتر، جامعه بهتر» تعیین شده است.

برگزاری جشنواره داکا از سال ۱۹۷۷ آغاز شده و بنیاد سینمایی رنگین کمان آن را برگزار می کند که این رویداد هنری مهمترین اتفاق سینمایی کشور بنگلادش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار