مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از اختصاص ۶ و نیم میلیارد تومان برای حل مشکل حاشیه‌نشینی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 16 December 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: سید علی محمد موسوی پنجشنبه شب در نشست شورای ورزش شهرستان جهرم گفت: عدم توازن در کشور می‌تواند مشکلاتی را در آینده ایجاد کند.

وی از هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های ورزشی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و محل اجتماع مردم یاد کرد و آنها را پشتوانه‌ای برای نظام دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس برخورداری مناطق کمتر توسعه یافته از امکانات را از سیاست‌های دولت برشمرد و اظهارکرد: لنگرگاه دولت مناطقی است که جمعیت را در خودش نگه داشته است.

موسوی از توزیع ۶ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات حاشیه نشینی خبر داد که به دستور استاندار فارس در سایر نقاط استان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به لزوم نگاه مدیران دولتی به مناطق کمتر برخوردار، بیان کرد: توجه به این مناطق و ظرفیت‌های موجود آن در بروز و ظهور استعدادها موثر است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به تخصیص بیشترین اعتبارات به کلان شهرها، خواستار توجه به مناطق کمتر برخوردار در راستای ایجاد توازن و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار