استاندار فارس گفت:از زمان حضورم در استان آموزش و پرورش را اولویت اولم اعلام کردم اما متاسفانه تاکنون کاری انجام نشده است اما با تصمیم گیری درست می توان به آموزش و پرورش توجه مناسب کرد.
کد خبر: ۳۴۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 15 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید محمدعلی افشانی پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و درمانی خیرساز جنوب کشور در شیراز بیان کرد: کسانی که تلاش می کنند استعدادهای فرزندان این کشور شکوفا شود حق بزرگی به گردن جامعه ما خواهند داشت و نام نیک آنها در جامعه و حافظه ملت ایران ماندگار خواهد بود.
افشانی اظهارداشت: آموزش و پرورش با دانایی،مقوله توانایی ایجاد می کند به طوری که افراد را به دلیل دانستن به انسان های با اراده وتوانمند تبدیل می کند لذا آموزش و پرورش باید در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها در جایگاه خودش دیده شود.
وی اضافه کرد: بالاترین سرمایه و فرصتی که انسان می تواند داشته باشد ایجاد فرصت آموزشی برای کسانی است که بضاعت کمتری دارند و آنان که عدالت آموزشی را رقم می زنند و فرصت آموزش را برای دانش آموزان ایجاد می کنند منادیان علم و آگاهی هستند.
افشانی با اشاره به فعالیت خیران درعرصه مدرسه سازی در کشور به ویژه سید محمد صدرهاشمی نژاد عنوان داشت: کار نیک کردن یکی از عنایت های خداوند به انسان است و در زمانه ای که عده ای فرصت طلب هستند و مناقع شخصی را بر منافع جامعه ترجیح می دهند، برخی افراد فرصت سازی می کنند.
استاندار فارس با بیان اینکه خیران ما ازآگاه ترین انسان ها هستند گفت: کار خیر کردن بخش جدایی ناپذیر فرهنگ کهن ایران زمین است که خیران و نیکوکاران ما از گذشته تاکنون اقدامات خوب و موثری در زمینه های مختلف انجام داده اند.
افشانی افزود: بزرگترین کار خیر خیران به ویژه خیران مدرسه ساز، فرهنگ سازی است که خیران با عمل خود به فرزندان و دیگران می آموزند و جامعه امروز ما نیازمند انسان های مسئولیت پذیر است.
استادار فارس بیان کرد: از زمان حضورم در استان آموزش و پرورش را اولویت اولم اعلام کردم اما متاسفانه تاکنون کاری انجام نشده است اما با تصمیم گیری درست می توان به آموزش و پرورش توجه مناسب کرد.
وی اظهارداشت: متاسفانه یکی از مشکلات ما در کشور پرداختن بیش از حد به حواشی و نه محتواست که یکی از دلایل کم پرداختن به آموزش و پرورش نیز همین موضوع است.
سید محمد صدرهاشمی نژاد یکی از خیران کشور در عرصه مدرسه سازی است که قرار است مجتمع آموزشی شبانه روزی را در زمینی به مساحت 54 هزار متر مربع در شهرک گلستان شیراز ویژه دختران و پسران دانش آموز مستعد بی بضاعت متوسطه اول و دوم احداث کند.
اعتبارات ساخت این مجتمع آموزشی از سوی بنیاد خیریه صدرهاشمی نژاد تامین می شود که کار کرد آن به صورت شبانه روزی خواهد بود.
کلنگ این مجتمع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و درمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان مردم در مجلس و مدیران استان فارس به زمین زده شد.
در این آیین که با حضور وزیر آموزش و پرورش و تعداد زیادی از نمایندگان مردم استان های مختلف کشور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از کتاب زندگی در زندگی شامل دلنوشته های دانش آموزان مدرسه زندگی استان کرمان به سید محمد صدرهاشمی نژاد سازنده مدرسه رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار