نخستین جشنواره منطقه ای داستان «مکران» با حضور داستان نویسانی از استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کرمان از عصر امروز در شهرستان ساحلی سیریک برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 15 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جشنواره منطقه ای داستان «مکران» رویدادی فرهنگی و هنری است که به معرفی آداب و سنن مناطق می پردازد و همچنین موجب شناساندن استعدادهای بالقوه سیریک را به استان و کشور می شود.
 
مصطفی کریمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره از امروز 24 آذر ماه جاری آغاز و تا فردا پنجشنبه 25 آذر ادامه دارد.
 
وی داستان خوانی آثار برتر را از برنامه های عصر امروز این جشنواره ذکر کرد و افزود: کارگاه نقد و بررسی آثار نیز صبح روز پنجشنبه با حضور داوران و ابوتراب خسروی، میهمان ویژه برگزار می شود.
 
 به گفته کریمی اعزام شرکت کنندگان در قالب تور گردشگری فرهنگی به «خور آذینی » در سواحل دریایی مکران از برنامه های نوبت عصر روز دوم جشنواره است.
 
 وی عنوان کرد: برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین ها نیز از ساعت 18 و با حضور مسئولان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش سیریک برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار