رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد داشتند این موضوع بررسی شد و وزیر اقتصاد این نوسانات و افزایش قیمت ارز را مربوط به نوسانات فصلی دانستند.
کد خبر: ۳۴۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به اهمیت بانکداری اسلامی اظهار داشت: دولت‌های مختلف در زمینه ارائه لایحه بانکداری اسلامی کوتاهی می‌کردند و حتی در دولت گذشته قرار بود در قالب 7 محور تحول اقتصادی به مجلس ارائه شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره نوسانات بازار ارز تصریح کرد: در نشستی که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد داشتند این موضوع بررسی شد و وزیر اقتصاد این نوسانات و افزایش قیمت ارز را مربوط به نوسانات فصلی دانستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شرایط بازار ارز با برنامه‌ریزی و مدیریت دولت قابل‌کنترل است، افزود: در این زمینه اگر بانک مرکزی دخالتی نداشته باشد احتمال رونق بازار سفته‌بازی با توجه به حجم بالای نقدینگی وجود دارد و مطمئناً نگرانی‌هایی پیش خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش قیمت نفت و به وجود آمدن تراز مناسب مالی در کشور می‌توان شرایط بهتری را برای بازار ارز متصور بود و امکان مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی امکان‌پذیر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار