فرماندار آق قلا در حاشیه ملاقات عمومی امروز:
"امانگلدی ضمیر" گفت: دیدار چهره به چهره با مردم تبلور عینی مردمی بودن دولت است.
کد خبر: ۳۴۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 13 December 2016
 "امانگلدی ضمیر" گفت: دیدار چهره به چهره با مردم تبلور عینی مردمی بودن دولت است.

 صبح امروز سه شنبه 23 آذر ماه و در نخستین ساعات شروع کار اداری،بالاترین مقام اجرایی دولت پذیرای مردم شهرستان در محل دفتر فرماندار بود.

ضمیر گفت: این دیدارهای حضوری سبب شده تا زمینه و بستری را فراهم شود که شهروندان از نزدیک مسائل خود را بیان کنند.

 وی یکی از اهداف انقلاب اسلامی را فراهم کردن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولان دانست و ادامه داد : دیدار چهره به چهره با مردم تبلور عینی مردمی بودن دولت تدبیر و امید است.

 فرماندار شهرستان آق قلا دیدار چهره به چهره با مردم را در تسریع روند حل مشکلات مردم بسیار مؤثر دانست و گفت : دیدار با مردم و شنیدن خواسته های آنان از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست های مردم و رفع این مشکلات خواهد شد.

 وی افزود:بنای اصلی کار دولت تدبیر و امید خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی است که در این راستا دیدارهای مردمی به صورت مستمر انجام می شود.مدیران و مسئولان نباید در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی داشته باشند و پیگیری درخواست های مردمی باید به طورمرتب تداوم یابد .

 مردم در دیدار چهره به چهره خواسته های خود را با نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا مطرح کردند و "امانگلدی ضمیر" نیز ضمن بررسی این درخواست ها و مشکلات اقشار مختلف مردم دستور رسیدگی و حل این مشکلات را صادر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار