معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت پروژه های نیمه تمام این استان باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۳۳۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 07 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سیامک سلیمانی دشتکی در کمیته بررسی طرح های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان به ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و امور اقتصادی و دارایی باید نسبت به تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام این استان اقدامات لازم را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.
وی افزود: تامین اعتبار لازم برای انجام مطالعات به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری باید در اولویت کاری مسئولان مربوطه قرار گیرد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری و ارائه آن به سرمایه گذاران داخلی و خارجی نقش مهمی در تسریع رشد و ارتقای شاخص های توسعه ای بخش های مختلف کشور و استان دارد.
وی یادآور شد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری و تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی ایفا می کند.
معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نمایشگاه ارائه قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان به زودی راه اندازی می شود.
علیرضا شجاعی اظهار کرد: نداشتن تولید محتوا در بخش های مختلف یکی از مهمترین مشکلات چهارمحال و بختیاری در بخش سرمایه گذاری است.
وی افزود: اعتبار مورد نیاز به منظور انجام مطالعات با هدف توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری براساس ردیف های قانونی پیش بینی شده در بودجه تامین و اختصاص داده می شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمامی پروژه های نیمه تمام بزرگ و مهم این استان تا پایان دولت یازدهم تعیین تکلیف، تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
سید نعیم امامی تصریح کرد: البته بسیاری پروژه های مهم چهارمحال و بختیاری مانند فولاد، نساجی حجاب، ورق های پوشش دار تاراز، کاشی پاسارگاد، صبافولاد و غیره در دولت یازدهم تکمیل و بهره برداری شده اند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اکنون 140 فرصت سرمایه گذاری در بخشهای مختلف این استان شناسایی شده است.
آرمین کریمی اظهار کرد: به همین منظور باید نسبت به تدوین بسته های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم را انجام داد.
وی یادآور شد: برای تسریع در روند اجرایی سرمایه گذاری در پروژه های مختلف چهارمحال و بختیاری همکاری بین دستگاه های اجرایی متولی ضروری و تاثیرگذار است.
دولت یازدهم بیش از 70هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری کرده و زمینه را برای حضور بخش خصوصی در این استان با واگذاری پروژه های نیمه تمام فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار