عضو هیأت رئیسه مجلس:
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها بر خلاف توافق هسته‌ای است و اگر آمریکایی‌ها برجام را نقض کنند به آبروی توافقات جهانی ضربه زده‌اند.
کد خبر: ۳۳۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 29 November 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها در تناقض آشکار با اصول توافقات جهانی در مسیر ضربه زدن به اعتماد جهانی است و اگر این برجام نقض شود دیگر هیچ کشوری حاضر به مذاکره با غرب بر سر مسائل خویش نیست.

وی افزود: ایران در مسیر امنیت و صلح جهانی همواره گام برداشته و در موضوع مسائل هسته‌ای خود نیز راهی را برگزید که به نفع امنیت و آرامش منطقه‌ای و صلح جهانی باشد، اما غربی‌ها درست به مانند همان آشوبی که در زمینه غیرصلح‌آمیز جلوه دادن برنامه هسته‌ای رفتار کردند، اکنون به دنبال نقض برجام نیز هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه دست ایران برای اقدامات متقابل در برابر نقض برجام بسته نیست، عنوان کرد: اروپایی‌ها نیز در مورد بد عهدی آمریکایی‌ها در موضوع برجام جلسات متعددی داشته‌اند و نسبت به نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها به آنها هشدار داده‌اند.

آشوری تأکید کرد: در جلسه علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی در زمینه اقدامات آمریکایی‎ها در قبال برجام و اقدامات متقابل ایران در صورت نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها بحث و تبادل نظر خواهیم کرد و مجلس در این زمینه فعالانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین گفت: ملت ایران ملتی بزرگ و تاریخ‌ساز در جهان است و اکنون نگاه دنیا به نوع رفتار غرب در قبال توافق هسته‌ای با ایران است تا در مورد آینده روابط جهانی قضاوت کند و بدون شک هر رفتار آمریکایی‎ها از دید ملت‌های بیدار و آزاده جهان دور نخواهد ماند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار