مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعلام اینکه در ورزش ظرفیت های اقتصادی فراوانی وجود دارد اظهار کرد:باید با شناسایی این ظرفیت ها در راستای اقتصاد مقاومتی گام های اساسی تری برداریم.
کد خبر: ۳۳۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 29 November 2016

به گزارش تابناک، مجتبی جوهری اظهار کرد:اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل و ضرورت در سالهای اخیر مورد توجه مسئولین وزارت ورزش و جولانان قرار گرفته است و در این راستا برخی ظرفیت ها نیز شناسایی و اجرایی شده اند.

وی ابلاغ و اجرای دستورالعمل های مربوط به ماده 27 در خصوص واگذاری اماکن نیمه تمام به بخش خصوصی و یا کاهش تصدی گری دولت در زمینه نگهداری اماکن ورزشی و اجاره آنها به بخش خصوصی در قالب ماده 88 را نمونه های بارزی از توجه ورزش و جوانان به اقتصاد مقاونتی دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:استفاده از این ظرفیت ها بصورت جدی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و با دقت و جدیت در حال انجام است.

وی همچنین جذب بخش خصوصی در راستای حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین شناسایی دیگر ظرفیت های مغفول از جمله تقویت بنیه اقتصادی هیئت ها و باشگاههای ورزشی از طریق برندسازی را دیگر برنامه های اداره کل در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

جوهری در ادامه به ظرفیت های برخی هیئت های ورزشی از جمله سوارکاری در خصوص توسعه ظرفیت های اقتصادی ورزشی را مورد اشاره قرار داد و از هیئت سوارکاری استان خواست برنامه های خود در این راستا را با جدیت بیشتری ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان گفت: در همه نقاط دنیا ورزش باعث درامدزایی در حوزهای زیادی است . اقتصاد مقاومتی نیز همین رویه را دنبال میکند و اگر به درستی در ورزش پیاده سازی شود قطعا نتیجه خوبی را به همراه دارد.

منبع: روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار