بخشدار شهاب قشم؛
تابناک هرمزگان- بخشدار شهاب شهرستان قشم گفت: آرمان‌های عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که همگی در یک راستا هستند باید در مدارس برای نسل امروز تبیین شود.
کد خبر: ۳۳۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶ 24 September 2018

آرمان‌های عاشورا و انقلاب به درستی برای نسل امروز تبیین شود

به گزارش تابناک هرمزگان، آرش نیرومند در مراسم نمادین زنگ مهر در مدرسه دبیرستان دخترانه بنت‌الهدی شهر سوزا اظهار داشت: مدرسه محل مهارت‌آموزی، همزیستی، دانش‌افزایی و علم افزایی است که باید نسل‌های آینده را با رعایت همه نیازهای کشور و جامعه در آن تربیت کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش صحیح می‌تواند آینده فرزندان ما را تضمین کند، افزود: مدیران توانمند فردا، دانش آموزان امروز هستند که باید بتوانند مهارت‌های لازم زندگی را به‌خوبی در مدارس بیاموزند.

بخشدار شهاب با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش رکن اصلی توسعه در جامعه است، تصریح کرد: توسعه در هر جامعه‌ای با محوریت انسان صورت می‌پذیرد و این انسان برای ایفای نقش خود به شکلی مطلوب باید از مهارت‌های فکری، ذهنی، فرهنگی و فنی لازم برخوردار شود که بستر آن در آموزش و پروش مهیا می‎شود.

وی با نیک شمردن تقارن مهر، هفته دفاع مقدس و محرم ادامه داد: آشنایی با آرمان‎ها و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ عاشورایی از مسائل محوری و مهمی است که باید به‌درستی و روشنی برای نسل امروز تبیین شود.

نیرومند خاطرنشان کرد: بسیاری از پیشرفت‌های به‌دست‌آمده حال حاضر کشور مرهون درس‌هایی است که در دوران دفاع مقدس آموختیم که از الگو قرار دادن فرهنگ عاشورایی نشأت گرفته بود.

وی تأکید کرد: معلمان و اولیای دانش آموزان می‌توانند با استفاده از آموزه‌های دینی، مذهبی و تمسک به دست آوردهای دوران دفاع مقدس انسان‌هایی متدین و فرهنگ مدار برای آینده تربیت کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار