رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام؛
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: 20 هزار نفر از زائران اربعین حسینی در طول 14 شبانه روز فعالیت بیمارستان صحرایی مستقر در پایانه مرزی مهران از خدمات درمانی و بهداشتی این بیمارستان بهره مند شده اند.
کد خبر: ۳۳۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 23 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ساسان زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هشت هزار نفر از زائران نیز خدمات بستری، تزریقات، پانسمان و وصل سرم دریافت کردند.

وی با بیان این که زائران مراجعه کننده به بیمارستان صحرایی در بخش های مختلف پذیرش پزشک تخصصی، عمومی، داندان پزشکی، آزمایشگاه و دریافت دارو مورد درمان قرار گرفتند ، یادآور شد: 300 نفر از زائران نیز برای تکمیل درمان و تسریع در روند بهبودی به دیگر مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام حسین (ع) اعزام شدند.

وی گفت: در این مدت 60 پزشک متخصص وعمومی، پرستار، کادر پیراپزشکی و تیم های درمانی به مراجعه کنندگان خدمت رسانی کردند.

وی اظهار کرد: این گروه های درمانی از طرف بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و کانون بسیج پزشکی تامین اجتماعی استان ایلام و گروه های جهادی درمانگر جامع پزشکی استان تهران در این بیمارستان حضور داشتند.

به گفته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام امروز آخرین روز فعالیت بیمارستان صحرایی در پایانه مرزی مهران برای ارائه خدمت درمانی به زائران اربعین است.

این بیمارستان باهمت بسیج جامعه پزشکی سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، کانون بسیج پزشکی تامین اجتماعی استان ایلام برای خدمات رسانی درمانی و بهداشتی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران استقرار یافت.

گذرگاه مرزی مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات جز مکان های پرتردد زائران ایرانی است به طوری که در راهپیمایی اربعین حسینی از 2 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی حدود یک میلیون نفر آن از این مرز به کربلا سفر کرده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار