دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: 5 نفر از تاکسیرانانی که به قوانین سازمان توجه کرده و آن ها را به خوبی رعایت کردند، مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۳۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 23 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالعلی دربندی زاده افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، عملکرد تاکسیرانان به صورت مستمر توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین کنترل می شود.
وی عنوان کرد: از سوی دیگر شهروندان نیز می توانند عملکرد تاکسیرانان را از طریق شماره تماس 33848 و شماره پیامک 30008464  به مسوولان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گزارش دهند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: تاکسیرانانی که در ارائه خدمات به شهروندان مرتکب تخلف شوند، تذکرات لازم به آنان داده شده و برعکس تاکسیرانانی که در ارائه خدمات قوانین را به درستی رعایت کنند، مورد تشویق قرار می گیرند.
دربندی زاده گفت: در یک ماه اخیر 5 نفر از تاکسیرانانی که قوانین سازمان را به خوبی رعایت کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی بیان کرد: این تاکسیرانان در دریافت کرایه بر اساس نرخ مصوب سازمان و برخورد مناسب با مسافران دقت لازم را داشته و ضمن رعایت شئونات اسلامی، موجبات رضایت مندی مسافران را فراهم کردند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی  120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 ارائه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار