استاندار قم:
استاندار قم با بیان اینکه نباید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا مردم را با چالش مواجه کنیم، گفت: باید نظارت و جدیت را توام با دقت در دستور کار داشته باشیم.
کد خبر: ۳۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 16 November 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم، با اشاره به کاهش پرونده های قاچاق خرد کالاو افزایش 27 درصدی کشف قاچاق کلان افزود: این مساله نشان از تعهد مسئولان در مبارزه با مبادی اصلی قاچاق کالا دارد.

وی با بیان اینکه طرح های مختلفی در زمینه قاچاق کالا و ارز بکار گرفته شده است که فرصت ها و تهدیدهای خاص خود را دارند ادامه داد: نباید به صورت یک بعدی به این مسئله نگریسته شود.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 8 هزار کیلومتر مرز داریم که همین مساله موجب پیچیدگی مبارزه با قاچاق کالا شده است افزود: باید انگیزه قاچاق را مورد توجه قرار دهیم و این مساله نیازمند کار دقیق کارشناسی هست.

صادقی خاطرنشان کرد: هر چه بیشتر در مساله پیشگیری عمل کنیم، هزینه های مقابله با قاچاق کالا کاهش خواهد یافت.

مدیرکل امنیتی انتظامی استاندار قم در این جلسه اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده بایستی طبق دستورالعمل های تعیین شده و در مسیر قانونی به مصرف برسد.

حسین امیری قمی افزود: نیروی انتظامی بانک های اطلاعاتی بیسار خوبی در زمینه کشف قاچاق کالا دارد که باید برای استفاده و بهره برداری این اطلاعات در اختیار دستگاه های زیربط قرار بگیرد تا از دوباره کاری نیز جلوگیری شود.

در این جلسه مدیران و نمایندگان نیروی انتظامی، دادگستری، علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت گزارشی از فعالیت های خود در زمینه ی مقابله با قاچاق کالا و ارز ارائه دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار