معاون استاندار قزوین:
سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین گفت: با حمایت از شرکت های دانش بنیان از ایده های خلاق و برتر در توسعه استان استفاده می کنیم.
کد خبر: ۳۲۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 15 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی فرخزاد روز دوشنبه از پارک علم و فناوری امام خمینی قزوین بازدید کرد.

این بازدید با هدف آشنایی با فعالیت‌های روز شرکتهای دانش‌بنیان و واحدهای فناور قزوین از پارک علم و فناوری استان صورت گرفت.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قزوین در این بازدید گفت: شرکت های دانش بنیان با پشتوانه تحقیقات و پژوهش می توانند نقش مهمی در توسعه کشور ایفا کنند و باید با حمایت جدی از آنها بستر لازم را برای فعالیت این شرکتها فراهم کنیم.

وی افزود: فعالیت پارک علم و فناوری امام خمینی قزوین توانسته بستر خوبی برای استقرار و فعالیت شرکت های دانش بنیان را فراهم کند و تداوم این کار برای تقویت این شرکتها ضروری است.

فرخزاد یادآورشد: این شرکتها در حوزه کارآفرینی هم خدمات بسیاری ارائه کرده و زمینه‌ساز فعالیت‌های قابل توجهی در این خصوص بوده اند.

معاون استاندار قزوین ضمن گفتگو با نخبگان و محققان مستقر در واحدهای فناور، ضمن آشنایی با ویژگی‌های تعدادی از  محصولات تولید شده در پارک علم و فناوری، در خصوص برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان نکاتی را متذکر شد.

در این بازدید علیرضا فریدونی سرپرست مرکز رشد پاک علم و فنآوری امام خمینی قزوین گفت: شرکت های دانش بنیان از دستگاههای اجرایی انتظار دارند به جای حمایت فقط موانع را از مسیر فعالیت نخبگان بردارند.

فریدونی از مدیران خواست ضمن اصلاح نگرش خود برای رونق بخشیدن به فضای کسب و کار با تدوین و تعریف قوانین با شرایط روز با رویکرد مثبت برای تسهیل در تولید محصولات دانش بنیان اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار