فرماندار ملکشاهی:
فرماندار ملکشاهی گفت: آنچه امروز موجب افزایش احساس امنیت در بین مردم شده اقتدار ناجا مبتنی بر قانون و مشروعیت و رفتارهای همدلانه است.
کد خبر: ۳۲۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی روز دوشنبه در دیدار فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان اظهار کرد: موفقیت پلیس در تعامل خوب و سازنده با مردم، دستگاه های دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: آنچه امروز موجب افزایش احساس امنیت در بین مردم شده اقتدار ناجا مبتنی بر قانون و مشروعیت و رفتارهای همدلانه است.
 
فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رافت و رحمت در جامعه است، تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح با تمام توان تحت فرمان ولی امر مسلمین از تمامیت ارضی و آرمان های بلند انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.
 
فرمانده انتظامی ملکشاهی نیز در این دیدار با اشاره به کاهش چشمگیر جرائم در این شهرستان گفت: مجموعه پلیس در یک فضای همدلی و تعاملی با مردم در تامین امنیت اجتماعی موفق عمل کرده است.
 
سرهنگ میرعباس شهبازی افزود: ملکشاهی دارای فرهنگ اصیل مبتنی بر ارزش های اسلامی است که همین فاکتور عامل بازدارنده بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار