رئیس حوزه هنری استان فارس با اشاره به امضای قرارداد برای راه‌اندازی سالن سینما در شهر صدرا گفت: حوزه هنری آمادگی دارد در همه شهرستان‌هایی که ظرفیت وجود دارد، سالن سینما راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۳۲۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 12 November 2016
به گزارش تابناک فارس:آئین امضای قرارداد همکاری راه‌اندازی سینما در شهر صدرا بین حوزه هنری و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز برگزار شد.

محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس با استقبال از این مسئله اظهار داشت: حوزه هنری آمادگی دارد در همه شهرستان‌هایی که ظرفیت وجود دارد، این کار را اجرایی کنیم و با تمام توان در خدمت مردم فرهنگ دوست استان فارس هستیم.

وی افزود: خوشحالیم که در غرب شیراز و در شهر صدرا برای مردم منطقه‌ای که کمتر از امکانات مطلوب فرهنگی برخوردار هستند این قدم برداشته می‌شود و امیدواریم به زودی در مناطق دیگر شیراز نیز بتوانیم چنین فرایندی را اجرایی کنیم.

رئیس حوزه هنری فارس گفت: کارگروه سرمایه‌گذاری در صنایع فرهنگی و اقتصاد هنر، فرصت خوبی است که برای فرهنگ و هنر فارس فراهم شده و این اتفاق نشان می‌دهد که می‌توان از هنر به تولید ثروت رسید و در مسیر توسعه و اشتغال بهره برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار