مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با واگذاری اراضی به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی لیا طرح توسعه این شهرک عملیاتی می شود.
کد خبر: ۳۲۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 08 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمید رضا خانپور ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه زیرسازی شهرک صنعتی لیا اظهار داشت: تقاضا محور بودن شهرک صنعتی لیا بدلیل نزدیکی به مرکز استان و پایتخت کشور و برخورداری از امکانات زیربنایی ظرفیتهای لازم را برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی افزود: در سالجاری ۲۷۰ میلیارد ریال برای تقویت و توسعه پروژه های عمرانی و زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری می شود که  ۲۰ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط از محل بودجه استان و باقی نیز از محل درآمدهای شرکت شهرک های صنعتی تامین می شود.

خانپور با اشاره به آغاز واگذاری اراضی توسعه غربی شهرک صنعتی لیا گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استقبال سرمایه گذاران از این شهرک، فاز سوم این شهرک به مساحت ۲۰۰ هکتار با انجام طراحی و عملیات اجرایی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال شروع و هم اکنون واگذاری ۱۰۰ هکتار از این اراضی به متقاضیان سرمایه گذاری آغاز شده است که در گام نخست سه متقاضی درخواست سرمایه گذاری خود را به این شرکت ارائه کرده اند.

وی معافیت های مالیاتی پیش بینی شده در قانون رفع موانع تولید را موجب ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی دانست و گفت: واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی لیا تا هفت سال پس از بهره برداری از پرداخت مالیات معاف هستند.

در حال حاضر در فاز یک و دو  شهرک صنعتی لیا با مساحت ۲۶۷ هکتار، ۴۰۷ قرارداد با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۳۱۰ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۵۳۰  نفر به بهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار