اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با صدور اطلاعیه ای ادعای تنبیه بدنی یک دانش آموز منجر به آسیب دیدگی دست وی را تکذیب کرد.
کد خبر: ۳۲۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 08 November 2016
به گزارش تابناک یزد،در این اطلاعیه آمده است : به دنبال درج خبری دریکی از شبکه های مجازی مبنی برادعای تنبیه منجر به آسیب دیدگی دست  یک دانش آموز در چند سال پیش ، این موضوع با دستورمدیرکل آموزش و پرورش مورد بررسی قرارگرفت و علیرغم اینکه در نهادهای نظارتی آموزش و پرورش و بایگانی مدرسه هیچ گونه سابقه مکتوب یا شفاهی دراین خصوص به ثبت نرسیده بود، آموزش و پرورش با دعوت از دبیر مورد اشاره و مدیر وقت دبیرستان مذکور، موضوع را مورد بررسی قرارداد و نظر به بررسی های بعمل آمده اعلام می دارد   این ادعا صحت نداشته و وقوع چنین امری به شدت تکذیب می گردد .
در ادامه این اطلاعیه آمده است دبیر بازنشسته آموزش و پرورش که این تنبیه به وی نسبت داده شده است با اشاره به اینکه  در طول خدمتم هیچ دانش آموزی را تنبیه بدنی نکردم اظهارداشته از انتشار چنین خبری متعجب شدم و حق پیگیری از مراجع قضائی را برای خود محفوظ می دارم.
دروی که خود جانباز جنگ تحمیلی است خاطرنشان کرده باوراین موضوع برایم سخت است و نمی دانم انگیزه منتشر کنندگان از این خبر چه بوده است ؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار