کد خبر: ۳۲۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 07 November 2016
تابناک / مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت گفت: ستاد اربعین شهرداری رشت در کربلا مستقر شده و به زائران خدمات‌ ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا قانع ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر با اشاره به سفر سه روزه خود به عراق، اظهار کرد: در این سفر برنامه‌هایی که به ستاد اربعین رشت در کربلا سپرده شده مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در سفر سه روزه به عراق، تصریح کرد: در این سفر سه روزه چندین جلسه پیرامون نحوه خدمات‌دهی، مکان اسکان زائران و مکان برپایی موکب شهرداری رشت برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت به برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد اربعین مستقر در کربلا اشاره کرد و افزود: در ورودی شهر کربلا برای استقبال از زائران برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است.

این مسؤول به برپایی موکب خدمات‌دهی شهرداری رشت در سامرا اشاره کرد و ادامه داد: موکب اصلی شهرداری رشت در شهر کربلا نزدیک خیمه‌گاه برپا و یکسری برنامه‌های مناسباتی و تعزیه در آنجا برگزار می‌شود.

قانع با اشاره به دیگر برنامه‌های ستاد اربعین شهرداری رشت در کربلا خاطرنشان کرد: در عراق جلسه‌ای با فرمانده قرارگاه اربعین برگزار شد و طی آن مکانی به منظور استقرار نیروهای شهرداری در اختیار ما قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماشین‌آلات مورد نیاز برای خدمات‌رسانی شهرداری رشت در روز اربعین در کربلا آماده شده است، یادآور شد: این ماشین‌آلات ساعت 14.30 امروز از گلزار شهدای رشت به سمت کربلا اعزام می‌شوند.

این مسؤول از اعزام نیروهای داوطلب خدماتی شهرداری رشت به کربلا از روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و متذکر شد: در بخش اعزام نیروهای داوطلب برای خدمات‌دهی روز اربعین در کربلا با اشتیاقی فوق‌العاده از سوی نیروهای شهرداری رشت مواجه هستیم و اکنون بالغ بر 20 نفر بیشتر از ظرفیت مورد نیاز نیروهای شهرداری رشت برای حضور در ستاد اربعین این نهاد در کربلا ثبت‌نام کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار