طی حکمی از سوی نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه کشور، منصور رضایی تا تیرماه سال آینده به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه هرمزگان باقی ماند.
کد خبر: ۳۲۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 07 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، طی حکمی از سوی محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه کشور، منصور رضایی تا تیرماه آینده در سمت دبیر این حزب در استان هرمزگان ابقاء شد.
 
همچنین جمشید رئیسی نیز به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استان هرمزگان انتخاب و حکم وی از سوی حزب اعتدال و توسعه کشور صادر شد.
 
منصور رضایی سابقه 17 سال فعالیت مستمر با حزب اعتدال و توسعه از زمان تأسیس آن را داراست و در دوره‌های مختلفی به عنوان دبیر این حزب در استان هرمزگان فعالیت داشته است. همچنین جمشید رئیسی از اعضای شورای شهر بندرعباس و از معلمان و فرهنگیان با سابقه استان هرمزگان و نیز از چهره‌های خوشنام سیاسی استان هرمزگان است که به عنوان رئیس شورای مرکزی این حزب در استان هرمزگان فعالیت خواهد داشت.
 
ساختار حزب اعتدال و توسعه در کشور پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 جان تازه‌ای گرفته به طوری که اکنون برخی از وزرای شاخص کابینه دولت یازدهم از اعضای شورای مرکزی این حزب در کشور هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار