فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 7 تن مواد مخدر در شهرستان بندرعباس کشف شده است.
کد خبر: ۳۲۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 07 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اسماعیل مشایخ صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 7 تن مواد مخدر در شهرستان بندرعباس کشف شده است.
 
وی با بیان این که اشرافیت ویژه‌ای در حوزه مسائل امنیتی از سوی نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی شهرستان بر مسائل و موضوعات مختلف وجود دارد، افزود: ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بندرعباس با گذشته قابل قیاس نیست و این شرایط مناسب را مدیون همکاری مردم و انسجام نیروی انتظامی، سپاه، اداره کل اطلاعات و بسیج هستیم.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اضافه کرد: حاصل این همکاری‌های منسجم در سطح شهرستان بندرعباس منجر به کاهش 24 درصدی جرائم خشن شده است، به طوری که شمار وقوع جرائمی نظیر سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، شرارت، سرقت به عنف و تجاوز به عنف به شدت کاهش یافته است.
 
مشایخ همچنین به کاهش 7 درصدی وقوع جرائم عادی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی دستگیری‌های پیشگیرانه در سطح شهر و کنترل مداوم وضعیت امنیتی محلات و بخصوص همکاری‌های مؤثر مردمی دلیل اصلی بوجود آمدن این امنیت پایدار شده است.
 
وی تأکید کرد: دستگیری سارقان در سطح شهرستان بندرعباس از ابتدای امسال 178 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.
 
رئیس پلیس بندرعباس با اشاره به جمع‌آوری حدود 11 هزار معتاد از سطح نقاط مختلف شهرستان بندرعباس از ابتدای امسال، تصریح کرد: این افراد یا تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد می‌شوند و یا به خانواده‌هایشان باز می‌گردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار