مدیرعامل ایزوایکو گفت: زمان تعمیرات شناورها از 45 روز در سال 91 به کمتر از 15 روز در امسال رسیده است.
کد خبر: ۳۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 06 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضائیان‌اصل عصر امروز در حاشیه نشستی با موضوع توسعه صنعت کشتی‌سازی کشورمان اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار خوب ایران در زمینه تعمیرات شناورها در خلیج فارس موجب شده تا زمان تعمیرات شناورها نیز در مراکز تعمیراتی کشورمان در ساحل خلیج فارس به‌شدت کاهش یابد و این یک مزیت در این حوزه به‌شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به بومی‌شدن دانش تعمیرات شناورها در داخل، افزود: به همت تلاش متخصصان پرتلاش این حوزه در ایزوایکو میانگین زمان مورد نیاز برای تعمیر یک شناور از 45 روز در سال 91 به کمتر از 15 روز در سال 95 رسیده است که یک مؤفقیت بزرگ به‌شمار می‌رود.
 
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد: کیفیت ارائه خدمات به شناورهای مختلف داخلی و خارجی در حوزه تعمیرات نیز در مقایسه با رقبای خارجی به میزان 35 درصد بهبود یافته و اگر چه شرایط تحریمی در سال‌های اخیر بر این حوزه تحمیل شده اما به همت نیروهای متخصص داخلی شاهد تحرک خوبی در این حوزه بوده‌ایم.
 
رضائیان اصل خاطرنشان کرد: بازار تعمیراتی ایران در سطح منطقه به جایگاهی رقابتی رسیده که می‌تواند با همه حوزه‌های تعمیراتی در جهان رقابت کند.
 
وی به مزیت‌های ایران در حوزه تعمیرات نیز اشاره و گفت: ایزوایکو دارای زیرساخت‌های کم‌نظیری در سطح منطقه به لحاظ امکانات و تجهیزات تعمیراتی است که برخی کشورهای اروپایی و آسیایی به‌دنبال همکاری با ایران به منظور شرکت در تعمیرات شناورهایی با ظرفیت‌های مختلف هستند.
 
مدیرعامل ایزوایکو عنوان کرد: ایران با یک شرکت هلندی و یک شرکت آسیایی تفاهم‌نامه عملیاتی برای همکاری مشترک به امضا رسانده و این کشورها حاضرند در ساخت کشتی در ظرفیت‌های مختلف به‌عنوان همکار با ایران مشارکت داشته باشند که یک مؤفقیت خوب در فضای پسابرجام بشمار می‌رود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار