همایش بین المللی حافظ شیرازی شامگاه پنجشنبه با طنین آواز شهرام ناظری استاد موسیقی سنتی ایران در تالار حافظ شیراز خاتمه یافت.
کد خبر: ۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 08 May 2015
ناظری که شامگاه پنجشنبه آوا و ساز وی و گروه موسیقی اش پایان بخش همایش بین المللی حافظ شیرازی در شیراز بود، گفت: مدتی قبل فضای مساعدی برای اجرای برنامه های فرهنگی فراهم نبود که از این شرایط جامعه لطمه خورده بود.

این استاد موسیقی سنتی ایران گفت: امروز استانداری فارس، فرمانداری شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارتباط با اجرای برنامه های فرهنگی و موسیقی نظر موافق دارند.

ناظری ادامه داد: امیدوارم این روند با اصول از پیش تعیین شده فرهنگی بتواند زمینه ساز حرکتی تاثیرگذار بر روی بخشی از جامعه باشد که دچار مشکلات فرهنگی شده است.

همایش بین المللی حافظ شیرازی شامگاه پنجشنبه با طنین آواز شهرام ناظری استاد موسیقی سنتی ایران در تالار حافظ شیراز خاتمه یافت.

این همایش بین المللی که سه شنبه با حضور سخنوران و حافظ پژوهان در تهران گشایش یافت، درآیین افتتاحیه شاهد حضور استاد محمدرضا شجریان بود و فصل پایانی آن نیز با طنین آواز یک استاد موسیقی سنتی ایران رقم خورد.

شهرام ناظری در این آیین همچنین گفت: جای سعادت است که در آیین بزرگداشت حافظ به همراه گروه مولوی سهم کوچکی داشته باشیم.

صحنه اجرای موسیقی که آراسته به گل های فراوان بود، این استاد آواز را به ذوق آورد و ساز خویش را به تنهایی به صدا درآورد و شعری از حافظ با مطلع 'خوشا مر گل وزآن خوشتر نباشد' را خواند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار