مدیر کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته یک هزار و 200 مراسم عقد و عروسی به همت این کانون در استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 06 May 2015

فراز غفارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در طول سال گذشته مراسم عقد و عروسی برای زوج‌های جوان زیرپوشش این مجموعه برگزار شد، که امیدوار هستیم، امسال کانون عملکرد درخشانی به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 300 سری جهیزیه تدارک یافته و در اختیار متقاضیان قرار گرفت، ادامه داد: این مجموعه امسال مانند سنوات گذشته در زمینه اجرای همه مراسم‌های عقد و عروسی و همچنین تامین جهیزیه جوانان با نازلترین قیمت گام برمی‌دارد.

مدیر کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی افزود: این کانون برای نخستین بار در طول یک اقدام ابتکاری با تکیه بر نیروی جوان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی، احیای سنت نبوی ازدواج و همچنین برآورده کردن بزرگ‌ترین آرزوی خانواده‌ها گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه به هیچ عنوان بنگاه اقتصادی و شرکت درآمدزا به شمار نمی‌رود، افزود: با تکیه بر مساعدت‌‌های مردم خیر و نیکوکار استان و همچنین به دنبال انعقاد قرارداد با نهادهای مختلف برای تسهیل امر ازدواج جوانان و کاستن تشریفات دست و پاگیر گام برداشته می‌شود.

غفارزاده در پایان گفت: کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی در سطح کشور به دنبال فعالیت‌ مستمر و همچنین پاسخگویی به قشر جوان بعد از تهران و تبریز رتبه سوم را از آن خود کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار