رئیس پلیس راه هرمزگان از کاهش 13 نفری تعداد تلفات جاده‌ای در این استان در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 25 October 2016
علی اسفندانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آمار تصادفات جاده‌ای در مهرماه امسال در جاده‌های هرمزگان نسبت به مهرماه سال گذشته 13 نفر کاهش یافته است.
 
وی افزود: در مهرماه سال گذشته در 28 فقره تصادف منجر به فوت در هرمزگان 32 نفر جان خود را از دست دادند که این میزان در مهرماه امسال به 18 فقره تصادف منجر به فوت با 19 نفر متوفی رسیده است.
 
رئیس پلیس راه هرمزگان با بیان این که در مهرماه امسال 131 فقره تصادف منجر به جرح نیز در محورهای مواصلاتی هرمزگان رخ داده است، اضافه کرد: در مجموع 208 نفر نیز در این تصادفات یک ماه اخیر مجروح شدند که عمده دلایل این تصادفات سرعت غیرمجاز، بی‌توجهی به مقابل، خواب‌آلودگی و سبقت غیرمجاز بوده است.
 
اسفندانی خاطرنشان کرد: در مهرماه بیش از 17 هزار برگ جریمه سرعت غیرمجاز، حدود 3 هزار جریمه برای سبقت غیرمجاز و بیش از 10 هزار جریمه برای نقص سیستم روشنایی خودروها در سطح جاده‌ها صادر شده است.
 
وی ادامه داد: علت اصلی کاهش تصادفات در مهرماه را می‌توان آموزش هر چه بیشتر رانندگان و همین طور مردم در آموزشگاه‌ها، مساجد و مدارس، ایمن سازی حاشیه راه‌ها، برخورد بدون اغماض با عاملین تخلفات حادثه‌ساز، اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی در سطح معابر بین شهری استان و اعمال قانون و توقیف موتورسیکلت سواران متخلف اشاره کرد.
 
رئیس پلیس راه هرمزگان از رانندگان خواست تا تحت هیچ شرایطی از قانون در جاده‌ها تخطی نکنند و همواره به سرعت مجاز در طی مسیر توجه ویژه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار