سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان گفت: بانک ملی یک سازمان سلامت محور است که به رشد ورزش در سطح جامعه با هدف کمک به سلامت و بهبود کارآیی اجتماع نگاه ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۳۱۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 20 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالله آبسواران ظهر امروز در نشستی با رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان اظهار کرد: کمک به رشد ورزش در جامعه کمک به تقویت سلامت و بهبود کارآیی اجتماع در حوزه‌های گوناگون است و مراکز و دستگاه‌های اقتصادی می‌بایست با حمایت از ورزش در حد توان خود به رشد و رونق آن در جامعه کمک کنند.
 
 وی با بیان این که بانک ملی یک سازمان سلامت محور است و از گسترش ورزش همگانی در جامعه حمایت می‌کند، افزود: رشد ورزش در جامعه نه تنها به سلامت افراد کمک می‌کند بلکه یک جامعه سالم از رونق اقتصادی بیشتری برخوردار خواهد بود و به مسائل و مشکلات کمتری مواجه می‌شود.
 
سرپرست اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان ادامه داد: توسعه ورزش بخصوص ورزش همگانی در جامعه یک وظیفه به شمار می‌رود چرا که اگر خواهان یک اجتماع پویا، توانمند و کارآمد هستیم باید به سلامت آن بیاندیشیم و سلامت از مسیر ورزش می‌گذرد.
 
آبسواران از تلاش‌های جامعه ورزشی استان به طور ویژه تقدیر کرد و گفت: نام ورزش هرمزگان در سال‌های اخیر بیش از هر زمانی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی می‌درخشد و باید تلاش کنیم تا این اثرگذاری و رشد با توان هر چه بیشتری به پیش برود و ورزش هرمزگان مسیر پویایی خود را با قدرت و قوام ادامه دهد.
 
وی همچنین از عوامل مؤثر در توسعه و رشد ورزش را حمایت از ورزش‌ حرفه‌ای عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: هر سازمان و مجموعه‌ای می‌بایست به اندازه توان و ظرفیت خود به ورزش در هرمزگان کمک کند و از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و یا حمایت از ورزش به رشد و رونق آن کمک کنند.
 
کیانوش جهانبخش رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان نیز در این دیدار حکم عضویت عبدالله آبسواران در هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های همگانی در استان را به وی تقدیم کرد و گفت: سهم ورزش‌های همگانی در جلب و جذب مردم به ورزش بسیار بالاست و فعالیت‌های هیأت ورزش همگانی در استان هرمزگان سالانه دهها هزار نفر را در سراسر استان هرمزگان به سمت خود جلب و جذب کرده است.
 
وی از اقدامات بانک ملی استان هرمزگان به خاطر توجه به ورزش و ایجاد یک مجموعه ورزشی جدید در شهر بندرعباس نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: درخشش تیم کارمندان و کارکنان بانک ملی در مسابقات کشوری این بانک در کشور نشان می‌دهد که انگیزه خوبی در این مجموعه برای رشد ورزش وجود دارد که امیدواریم به کمک ورزش استان آمده و بتواند نقش مطلوبی در این زمینه ایفا کند.
 
به پیشنهاد رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان و با حکم مدیرکل ورزش و جوانان، عبدالله آبسواران، فیصل ضرغامی و اسماعیل مشایخ به عنوان اعضای جدید هیأت رئیسه این هیأت در استان هرمزگان منصوب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار