کد خبر: ۳۱۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 20 October 2016


برگزاری دوره‌های امداد و نجات ویژه اعضای بسیج رسانه البرز، انتخاب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز و ...‌ از جمله اخبار کوتاه استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه البرز،‌ ابراهیم نوروزی‌فر با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و ‏نجات برای خبرنگاران اظهار داشت: این دوره به منظور آشنایی اعضای بسیج رسانه البرز با کمک‌های اولیه، ‏خودامدادی و دیگر امدادی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه دوره‌های آموزشی بر اساس اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار می‌شود، افزود: جمعیت هلال احمر استان البرز به شرکت‌کنندگان در دوره 22 ساعته آموزشی، مدرک معتبر سازمان هلال ‏احمر را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر به اعضای بالای 29 سال عضو بسیج رسانه که به ‏صورت داوطلب در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، کارت کشوری عضویت در سازمان هلال احمر را ارائه می‌دهد، گفت: این دوره آموزشی در هر هفته دو جلسه در کلاس‌های 20 تا 30 نفره برای خواهران و برادران در ‏دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه خبرنگاران معرفی شده از این سازمان، می‌توانند در مانورهای ‏بزرگ استانی هلال احمر شرکت کنند، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان نیز اعلام آمادگی کرده تا به صورت متقابل ‏کارگاه آموزشی برای رابطین هلال احمر با موضوع عکاسی خبری و نحوه پوشش خبر در حوادث را برگزار کند.‏

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز انتخاب شد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز صبح امروز برگزار شد.

در این مجمع که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و اعضای مجمع حضور داشتند.

در نهایت با رای اعضای مجمع « بهزاد پاکزاد » با کسب 15 رای به عنوان رئیس هئیت تیراندازی با کمان استان البرز برای 4 سال انتخاب شد.

" بهزاد پاکزاد " با کسب 15 رای از مجموع 15 رای به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز برای 4 سال انتخاب شد.

طالقان، پایلوت اجرای طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز در استان البرز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، هیربد معصومی با بیان این مطلب در جلسه کارگروه استانی در حوزه آبخیر داری اظهار داشت : سه چالش عمده پیش روی بشر قرن 21، تغییرات اقلیمی، کمبود آب شیرین و بیابان زایی است که حفظ و احیای مراتع و به عبارتی حفاظت از منابع طبیعی می تواند هر سه دغدغه بشر را کاهش دهد.

وی افزود: با ارائه طرح های مدیریت جامع منابع طبیعی در حوزه های آبخیز امکان تجمیع فعالیت‌ها،سرمایه‌ها و به‌کارگیری مشارکت جوامع محلی در راستای رفع مشکلات موجود فراهم خواهد شد.

معصومی هدف اصلی از طرح جامع مدیریت حوزه آبخیز را ایجاد رابطه سیستماتیک بین مراحل مختلف مطالعه و بررسی ارتباط کلیه اجزا تاثیر گذار در حوزه آبخیز و تاثیر هر یک بر عملکرد اکو سیستم دانست.

وی گفت: به دنبال سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور و به تبع آن در استان البرز اجرای طرح‌های آبخیزداری مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در استان البرز انجام می شود.

معاون استاندار تصریح کرد:طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز می تواند در تمام ابعاد موثر در توسعه پایدار باشد و اهمیت بیشتری در حوزه روستایی دارد.

وی ادامه داد: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید کم کردن اختلاف توسعه جهانشمول بین روستا و شهرها به منظور ارتقا سطح کیفیت زندگی است؛ به همین منظور نیز در شهرستان ها کارگروه متناظر با مدیریت فرمانداران تشکیل می شود.

در این جلسه از کارگروه استانی حوزه آبخیر داری،مقرر شد جلسه بعدی بصورت میدانی در طالقان و با حضور دهیاران و اعضای شوراهای روستایی، تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار