مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان از برگزاری 125 برنامه مختلف در استان، هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل (از دوم تا نهم آبان ماه) خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 20 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالمحمد سجادی در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردها، کارگاه و کلاس آموزشی و همایش و مانور در استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است .
 
وی افزود: همایش کشوری پدافند غیرعامل به میزبانی شرکت انتقال گاز در بندرعباس، آموزش مفاهیم پدافند غیرعامل در مدارس و دانشگاه‌ها، انجام مانورهای مقابله با شرایط بحرانی در دستگاه‌های مختلف استان از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.
 
سجادی گفت: نمایشگاه دستاوردهای کارگروهای 12 گانه ستاد پدافند غیرعامل استان، از روز شنبه به مدت یک هفته آغاز بکار می‌کند که عموم مردم در محل سالن بصیرت بندرعباس از این نمایشگاه دیدن کنند.
 
وی افزود: زیرساخت‌های سایبری دستگاه‌ها و اداره‌های استان برای مقابله با حمله‌های سایبری وضعیت مطلوبی دارد و سال گذشته شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه اول پدافند غیرعامل در کشور را به دست آورد.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان گفت: مصون‌سازی و پایداری کشور با اقدام عمل به پدافند غیرعامل شعار امسال هفته پدافند غیرعامل در کشور است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار