معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: رشد و توسعه هرمزگان در شرایط کنونی به واسطه همدلی و انسجام میان مردم و اثرگذاری سیاست‌های کلان دولت یازدهم است.
کد خبر: ۳۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 20 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی صبح امروز در حاشیه نشستی با موضوع توسعه استان هرمزگان و ظرفیت‌های آن، اظهار کرد: امنیت و آرامش حاکم در استان هرمزگان که در سایه همدلی و انسجام مردم و تلاش مسؤولان و سیاست‌های کلان دولت یازدهم به وجود آمده سرمایه گران‌بهایی است که باید از ثمرات آن در توسعه و اشتغال‌آفرینی برای جوانان بهره برد.
 
وی با بیان این که دولت یازدهم محدودیت و مرزی برای توسعه استان و کمک به پیشرفت آن در نظر نگرفته و از همه ظرفیت‌های کشور برای حمایت از سرمایه‌گذاری و رشد همه‌جانبه آن استقبال و حمایت می‌کند، افزود: ثبات‌بخشی به عرصه اقتصاد با اتخاذ تصمیمات واحد در عرصه‌های مختلف موجب شده تا در طول سه سال اخیر بخصوص در پسابرجام انبوهی از سرمایه‌گذاران خارجی به دنبال سرمایه‌گذاری در کشورمان از جمله در استان هرمزگان باشند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش در کشور منشأ بسیاری از تحولات و زمینه‌ای برای رشد و پیشرفت فراگیر در جامعه است و این آرامش و امنیت در استان هرمزگان به واسطه مردم صبور و همیشه در صحنه هرمزگان دوچندان شده و باید از آن در رسیدن به توسعه فراگیر در استان استفاده کنیم.
 
اکرمی ادامه داد: روند استقرار صنایع بزرگ در استان هرمزگان شتاب قابل توجهی گرفته و بسیاری از واحدهای تولید انرژی و فولاد و نفت و گاز و صنایع وابسته به آن در حال احداث هستند و این روند افق روشنی از پیشرفت را پیش روی هرمزگان قرار داده است.
 
وی تأکید کرد: اقتصاد کشورمان به کار و تلاش برای تولید نیاز دارد و باید به دولت در خارج کردن کشور از وضعیت رکود کمک کنیم تا اقتصاد از بندهای تحریم با سرعت بیشتری رها شده و مردم دستاوردهای آن را در زندگی خود به خوبی مشاهده کنند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان عنوان داشت: حرکت به سوی رشد و پیشرفت همه‌جانبه به عقلانیت و برنامه‌ریزی نیاز دارد که دولت یازدهم آن را در بخش‌های مختلف جامعه حاکم کرده است.
 
اکرمی تصریح کرد: منابع ملی کشور محدود است اما کشور ما با وسعت فراوان و ظرفیت‌های عظیم خود به برنامه‌ریزی و تلاش برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی نیاز دارد که این مهم با تلاش عموم جامعه تحقق می‌یابد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار