امام جمعه مهریز گفت: جایگاه نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران و شان و منزلت آن بخاطر اهمیت خدمتگزاری به خانواده های شهیدان و جامعه زیر پوشش باید روز به روز در کشور ارتقا یابد.
کد خبر: ۳۱۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 13 October 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام علی برهان در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد و کارشناسان این نهاد با تسلیت محرم حسینی و گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: بنیاد شهید باید با ارتقا جایگاه، بیش از گذشته وظایف خود را به خوبی با قدرت و درایت انجام دهد.
وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بخاطر نقش مهمی که در رسیدگی به وضعیت خانواده ها و برنامه های فرهنگی و ارزشی که دارد باید از چنان جایگاهی برخورد باشد که بتواند ماموریت های خطیر خود را انجام دهد.
امام جمعه مهریز تاکید کرد: این نهاد رسالت مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به وضعیت قبور مطهر و ساماندهی گلزارها بر عهده دارد و باید این نقش را با همکاری دیگران بنحو شایسته اجرایی کند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید همواره نقش اصلی و محوری خود را در امور شهدا و مسائل مربوط به آن بصورت جدی انجام دهد و نباید خدای ناکرده نقش آن در این وظایف کم رنگ شود.
برهان گفت: برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا ، ساماندهی گلزارهای شهیدان از جمله امور مهمی است که انتظار می رود بنیاد شهید و امور ایثارگران با جدیت برای تحقق کامل آنها وظایف خود را انجام دهند.
در این دیدار همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت این اداره کل در بخش های مختلف ارائه داد و بر همکاری دستگاه های اجرایی با این نهاد در انجام ماموریت های خود تاکید کرد.
احمد ابراهیمی افزود: از طرح های مهمی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می دهد طرح خادم و مخدوم است به معنای اینکه مسئولان بنیاد شهید استان هر هفته با حضور خود در مناطق و شهرستان های استان به مسائل جامعه زیر پوشش پاسخ می دهند و مسائل را رسیدگی می کنند.
وی گفت: خانواده های شهیدان حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند بنابراین باید همه مدیران خادم این عزیزان باشند و مسائل آنها را با جدیت مورد بررسی قرار دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار