فرماندار تهران در مورد برگزاری مسابقه فوتبال تیم های ملی ایران و کره جنوبی ،اظهار کرد که از حیث برگزاری این بازی نه تنها نگران نیستیم بلکه معتقدیم که این مسابقه می تواند فرصتی مغتنم برای نمایش فرهنگ عاشورایی و حسینی باشد.
کد خبر: ۳۰۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 10 October 2016
عیسی فرهادی روز دوشنبه، افزود: با همکاری دست اندرکاران برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی و نیز مشارکت جوانان حاضر در استادیوم آزادی، میلیون ها نفر در سطح دنیا و دست کم در سطح شرق آسیا که بیننده این مسابقه خواهند بود با فرهنگ تاسوعا و عاشورایی مردم ایران آشنا می شوند.

وی با اشاره به تغییر زمان برگزاری مسابقه از ساعت 20 به ساعت 18 به منظور رفاه بیشتر افرادی که می خواهند بیننده این مسابقه از نزدیک باشند، تاکید کرد که همزمان شدن برگزاری این مسابقه با ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع ) فرصت و موقعیتی به نفع فرهنگ مذهبی ما است.

فرهادی با بیان اینکه فضای غالب کشور ما فرهنگ مذهب است، گفت: حدود 16 سال پیش که عید نوروز و ایام محرم با هم تداخل داشتند، اما آن زمان هم فرهنگ غالب مذهب در کشور خودش را نشان داد و مردم ما مذهب را به هر مراسم یا اتفاق دیگری ترجیح می دهند.

به گفته فرماندار تهران، این مسابقه هم بدون هیچ حاشیه ای البته با برنامه ها، پیش بینی ها و تمهیداتی که دیده شده برگزار خواهد شد و حتما ورزشگاه آزادی رنگ و بوی حسینی خواهد داشت و حاضران با انرژی و روحیه بیشتر و بهتری شاهد پیروزی احتمالی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار