معاون عمرانی استانداری مازندران عنوان کرد:
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: مازندران با داشتن ۳میلیون و ۲۰۰هزار جمعیت سالانه میزبان بسیاری از گردشگران است و مسافران و گردشگران این استان را بعنوان مقصد سفر انتخاب می کنند
کد خبر: ۳۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 10 October 2016
 کاسپین ، علی نبیان دوشنبه در مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل هواشناسی مازندران با تسلیت ایام محرم، اظهارداشت:این ایام فرصتی است تا معنویت را در جامعه تقویت و از شهدا و جانبازان یادی کنیم چرا که امنیت و آسایش امروز را مدیون این آنها هستیم.
 
معاون عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: مازندران با داشتن ۳میلیون و ۲۰۰هزار جمعیت سالانه میزبان بسیاری از گردشگران است و مسافران و گردشگران این استان را بعنوان مقصد سفر انتخاب می کنند.
 
نبیان  یکی از وظایف مهم  اداره کل هواشناسی در عرصه خدماتی را اطلاع رسانی دقیق و به موقع  در ایام سال عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی و پیش آگاهی به مردم بسیار نقش آفرین است که به خدمت رسانی به مردم کمک می کند.
 
وی اذعان داشت:  اطلاعات هواشناسی بر پایه علمی به ما در اخذ تصمیم کمک کند که در این زمینه باید امکانات مناسب و به روز باشد تا اطلاعات دقیق باشد.
 
معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به وجود دریای خزر در استان، خاطرنشان کرد: اطلاعات دریایی باید دقیق باشد چون با توجه به نزدیک شدن استحصال ماهی، هرچه اطلاعات دقیق تری در اختیار شیلات قرار گیرد مشکلات نیز کمتر خواهد شد.
 
نبیان بیان کرد: باید با اختصاص امکانات مناسب، گامی موثر جهت توسعه استان برداشت.
 
همچنین مدیر کل سابق هواشناسی مازندران با تقدیر از همه مدیران و همکاران اداری یکی از مسائل مهم در سازمان هواشناسی بحث آموزش بود که در طی ۳سال متوالی شاخص  آموزش در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد.
 
نوربخش داداشی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر  اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل اظهارداشت: هواشناسی با ارائه اطلاعات درست به تمام بخش ها به ویژه کشاورزی می تواند در تحقق این امر نقش آفرین و  تاثیرگذار باشد.
 
همچنین سید محمد رضا رضوی مدیرکل جدید هواشناسی مازندران با بیان اینکه هواشناسی نقش مهمی در زندگی تمام افراد جامعه دارد که باید این امر را در جامعه کاربردی نمو، تصریح کرد: باید با تعامل و همکاری همه همکاران و اختصاص اعتبار کافی در جهت ارائه گزارشات صحیح و به موقع اطلاعات هواشناسی در اخذ تصمیات جهت توسعه استان گام برداریم.
 
در این مراسم از زحمات نور بخش داداشی تقدیر و به جای وی سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار