117 تن از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان قصرشیرین در قالب کاروان راهیان نور روز یکشنبه راهی مناطق عملیاتی و یادمان های استان کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۳۰۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در دبیرستان رسالت قصرشیرین با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسوولان محلی این شهرستان برگزار شد. 
مدیر اداره آموزش و پرورش قصرشیرین، در حاشیه بدرقه این دانش آموزان به خبرنگار ایرنا گفت: این دانش آموزان به مدت2روز از یادمان های عملیاتی و مناطق جنگی استان کرمانشاه دیدن می کنند.
منوچهر حسینی افزود: اعزام کاروان های راهیان نور با هدف نشر آثار ارزشمند دفاع مقدس، آشنا شدن دانش آموزان با رشادت های رزمندگان در دفاع از کیان نظام اسلامی، ارتقای روحیه ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل امروز جامعه صورت گرفته است. 
وی اضافه کرد: امروز وظیفه داریم نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و اعزام کاروان راهیان نور بهترین راهکار برای تحقق این مهم است.
مدیر اداره آموزش و پرورش قصرشیرین بیان کرد: اعزام کاروان های راهیان نور در سراسر کشور به مناطق عملیاتی، یکی از کارهای فرهنگی نظام در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی است که در راه اعتلای آرمان های نظام مقدس اسلامی جان خود را بدون هیچ دغدغه ای در طبق اخلاص گذاشتند. 
حسینی اظهار داشت: برگزاری کلاس های فرهنگی شامل اجرای ادعیه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام به آموختن قرآن و احکام از مهمترین برنامه هایی است که برای این کاروان در نظر گرفته شده است. 
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، سه هزار و 600 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیرنظر 400 مربی مشغول تحصیلند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار