استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌های عمرانی ملی و استانی بزرگی در هرمزگان در حال اجراست که در جهت توسعه استان مفید است.
کد خبر: ۳۰۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 09 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در آئین تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بابیان اینکه این معاونت باید کار دستگاه‌های مرتبط با  فعالیت‌های عمرانی را هماهنگ کند، عنوان کرد: سازمان‌های عمرانی کار ازجمله شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیازمند نظارت بیشتری هستند و ظرفیت کار بسیاری در این زمینه وجود دارد که باید به‌طور مرتب این امور رصد شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم رتبه عمرانی استان هرمزگان را که سال گذشته در میان پنج استان نخست کشور قرار داشتیم را در سال جاری ارتقا دهیم.

استاندار هرمزگان افزود: پروژه‌های عمرانی ملی و استانی بزرگی در هرمزگان در حال اجراست که در جهت توسعه استان مفید است.

جادری با اشاره به انتصاب مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: همه ما وظیفه و رسالت مهمی در امر اقتصاد مقاومتی داریم و باید اقدامات اساسی انجام دهیم تا منجر به رسیدن اهداف موردنظر در این زمینه شود و در همه بخش‌ها باید بتوانیم کار اقتصاد مقاومتی را تعریف کنیم.

در پایان این مراسم عباس شیرخانلو به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و علی سالاری به‌عنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان معرفی شدند و از زحمات مسعود دالمن سرپرست سابق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان قدردانی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار