کد خبر: ۳۰۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 06 October 2016


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کرج گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 10 میلیارد ریال نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در البرز جمع آوری شده است.

ابراهیم یعقوبی روز پنجشنبه در حاشیه ششمین همایش یاوران حسینی که در مصلای کرج برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استان البرز در جمع اوری کمک های مردمی رتبه سوم یا چهارم در سطح کشور را دارد ولی هنوز نیاز به کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات داریم که اطلاع رسانی و کمک رسانه ها را می طلبد.

وی به لزوم جمع آوری کمک های مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: کشور ما یک کشور شیعه است و وظیفه ماست تا بتوانیم نذورات و کمک های مردمی را جمع اوری و ساماندهی کنیم .

یعقوبی افزود: مردم استان البرز ضریح حبیب بن مظاهر راساختند و اکنون در طرح های مختلفی همچون ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و ساخت درب های امامزاده محمد (ع) در سامرا و مرتفع ساختن گنبد حرمین در کاظمین مشارکت دارند.

وی تاکید کرد که از انجا که ملت ما مردمی شیعی هستند پس می طلبد هر چه بیشتر در احیای قبور ائمه اطهار (ع) در عراق مشارکت داشته باشند.

یعقوبی همچنین به فعالیت ستاد اربعین در استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: خادمان ستاد برای پذیرایی از راهپیمایان اربعین کمک های مردمی جمع اوری می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار