مدیرکل اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات برتر یزد در بخش‌های مختلف اقتصادی، بهداشتی و درمانی و ... گفت: این امر سبب ایجاد هزینه‌های مازاد جاری و عمرانی برای استان شده و جای خالی تامین این هزینه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۳۰۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 02 October 2016

به گزارش تابناک یزد،علی نمازی در دیدار با مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی یزد، با اشاره به رشد مهاجرت دائم و موقت از سایر استان‌ها به دلیل وجود مختلف اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی، آموزشی و ... اظهار داشت: نیازمند نگاه ویژه به اعتبارات استان در لایحه بودجه کلان کشور هستیم.

وی افزود: به دلیل وجود امکانات و زیرساخت‌های خوب بهداشتی و درمانی در طول سال شاهد حضور تعداد زیادی از بیماران سایر استان‌ها به ویژه استان‌های جنوبی در یزد هستیم.

نمازی با اشاره به قرار گرفتن استان یزد در مسیر جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور اظهار داشت: طبیعی است که ترانزیت کالای قاچاق و موادمخدر از این مسیر صورت می‌گیرد و با توجه به توان بالای نیروهای امنیتی و انتظامی به تبع کشف جرائم مختلف در این حوزه استحفاظی بیش از سایر استان‌ها است که این امر نیز هزینه‌هایی را در بخش‌های مبارزه با جرائم بر استان تحمیل می‌کند.

وی با اشاره به صنعتی و معدنی بودن استان یزد یادآور شد: به همین دلیل یزد شاهد حضور افراد غیربومی از سایر استان‌های کشور در بخش‌های اشتغال و تولید است و بخش مهمی از فضای کار استان توسط نیروهای غیربومی اشغال شده است.

مدیرکل زندان‌های استان یزد نیز در این نشست با قدردانی از همکاری خوب اداره کل امور اقتصادی و دارایی در تامین هزینه‌های جاری و عمرانی به فعالیت‌های متنوع این اداره کل برای زندانیان در سپری کردن دوران محکومیت و حتی پس از تحمل حبس آنان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یزد، گلوگاه ورود مواد مخدر و کالای قاچاق است، برخورد با این جرائم، هزینه‌هایی را تحمیل می‌کند.

رضا ذوالفعلی‌نژاد افزود: در کنار نگهداری زندانیان، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، درمانی و بهداشتی برای آنان و خانواده‌هایشان انجام می‌شود و خانواده‌های آنان نیز از حمایت‌ها و کمک‌های این بخش برخوردارند.

در این دیدار مسائل و مشکلات مالی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن قول پیگیری و مساعدت داده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار