اولین کارگاه ترانه و موسیقی هرمزگان با تقدیر از خبرگزاری ایسنا در بندرعباس به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۰۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 28 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، این کارگاه که به مدت دو روز به همت انجمن های ترانه و موسیقی هرمزگان برگزار شد و استقبال ترانه‌سرایان متعدد استان را در پی داشت.
 
در روز اختتامیه این کارگاه محمد زارعی و علی امینی از اساتید موسیقی هرمزگان در مورد نحوه آهنگ‌سازی، گام‌های موسیقی و نکات تخصصی ساخت موسیقی با اشاره به چند اثر قدیمی بندرعباسی به بیان نکاتی پرداختند.
 
همچنین در این کارگاه با پخش اثر"دکمه" از هادی آرمین(خواننده و آهنگساز بندرعباسی) با حضور وی، معین غلامحسینی از مدرسین موسیقی در هرمزگان به تجزیه‌وتحلیل نحوه آهنگ‌سازی و تناسب آن با شعر و پرسش و پاسخ در انتخاب نواها از آهنگساز این اثر پرداخت.
 
از دیگر نکات این مراسم پرسش و پاسخ حضار و ترانه‌خوانی چند اثر برتر توسط ترانه‌سرایان آن آثار، اجرای تک‌نوازی عود و خواندن یک اثر بندرعباسی توسط اکبر دهقانی بود.
 
همچنین در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و طراح و مدیر اجرایی اولین کارگاه ترانه و موسیقی هرمزگان با ایراد سخنانی نکاتی را در رابطه با این کارگاه مطرح کردند.
 
در پایان مراسم از "محمد ذاکری نژاد" خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس به دلیل پوشش مناسب خبری این کارگاه با اهدا لوح سپاس تقدیر شد و از کسانی که در این کارگاه همکاری داشتند و هنرمندانی که آثار برتری ارائه کرده بودند تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار